Inlägg från: Bettertogether |Visa alla inlägg
  • Bettertogether

JUNI 2010 del 5

Äh, så rakade jag tydligen benen i onödan i går iallafall ;D Vill ju ha möhippa NU! ;)

Vi ska iaf till grannstaden och shoppa idag, och dessutom hälsa på BM's vänner som precis fått barn. :)

• Bettertogether

Låter som en härlig och välplanerad möhippa!! :D Kul att de filmat också så du får se det på nytt sedan ;)

• Bettertogether

Martinaa: vilken fantastisk möhippa!!! :D Jag var tvungen att läsa den långa versionen med bilder!

• Bettertogether
    Martinaa skrev 2010-05-10 21:33:33 följande:
    Ja, ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för den dagen! Jag sa tack flera gånger om, men det känns ändå inte tillräckligt. Lyllos er som har er möhippa kvar att se fram emot!
    Och jag tippar på att den kommer nu på lördag! :D Jag förstår inte annars varför en kompis är så väldigt mån om att veta hur jag jobbar den här veckan ;) Jag tror det är tre gånger hon på något sätt har frågat när jag jobbar nu ;D
  • Bettertogether

Jag tror att vi gör vår på en svartmålad plåt som vi har hängandes på väggen här hemma. Sedan klipper vi ut bord och placeringslappar och sätter fast med magnettejp. Allt material har jag hemma, så det blir inte så tungt :)

• Bettertogether
    Loveyoutoo skrev 2010-05-13 22:56:43 följande:
    Åh, kom precis hem från min möhippa! Mina vänner lyckades verkligen överraska mig! Jättekul!37 dagar innan bröllopet blev det alltså möhippa! Jag fick en rosa tiara med tillhörande örhängen, sedan begav vi oss till Liseberg och där fick jag ytterligare rosa att sätta på mig, nämligen en regnkapuschong med kaninöron på. Hihi! Jag fick en massa uppdrag på Liseberg bland annat att fotas tillsammans med Lisebergs snyggaste kille, få en tatuering ritad med bläckpenna på valfri kroppsdel och att leka "arga-leken" med någon. Hahaha!En jättelyckad möhippa med många goa skratt!
    Härligt!! :D

Jag är hundra procent säker på att min möhippa blir nu i helgen. Det är SÅ mycket tissel tassel ;) Bara de inte kör en luring och tar det idag, fredag. :| Det åskar nämligen här, och jag är livrädd för åska.
    nej, jag hoppas det blir en traditionell lördag för min del ;) Och så tror jag att jag får på mig något grönt i klädväg (alla vet vilken fantast jag är av färgen grön), alternativt något trädgårdsmästarlikt ;D

Den som lever får se ;) Nu först väntar en jobbdag med kvällspass till kl 20.

Trevlig dag alla tjejer!

• Bettertogether

Vadå uppe med tuppen och nervös som en hel darrande asp?! :P

Kribban: Det hoppas jag också ;)

• Bettertogether

Minsann!! :D Jag hade rätt! ;) Klockan 9.30 imorse kom tjejerna och kidnappade mig med krigsmålning (är en fantast av färgen grönt, så "militär" blev temat ;)).. och på de 12 timmarna jag varit på hippan har jag hunnit spinna ull, gått ett yogapass, ätit middag, fotograferat folk på stan, gjort lite binderiarbeten, spelat basket, ätit pajbuffé, målat en tavla, svarat på tokiga frågor, ätit fruktbuffé med choklad och tjinuskisås :P En välfylld dag har det varit! och hela 11 av mina vänner dök upp! :D Både gravida och nyblivna mammor ;)

Nu krävs det nog en dag eller två för att förstå att den här dagen verkligen har varit på riktigt ;)

• Bettertogether

En längre version finns i 2010-tråden, samt i min blogg :)

Min blivande mans svensexa blir antagligen om två veckor. :)

Svar på tråden JUNI 2010 del 5