JUNI 2010 del 5
I Borås då alltså.
I Borås då alltså.
Nu har jag lagt upp ett enkelt bordsplaceringskort i pysselbloggen (brollopspyssel.blogg.se). Hållare kommer inom kort!
Bettertogether:
Här är några jag kommer på bara så där... Välj ut de du vill ha :)
Hoppas nånting passar
Haha, kom på en till:
O en till (sorry för spamning här, haha)
Jag lovar, de va sista... för nu!
April99:
Kolla om du har Publisher på datorn för i så fall rekommenderar jag VERKLIGEN det. Tusen gånger enklare att jobba med än Word när det gäller dubbelvikta publikationer. Eller ja, vad det än gäller egentligen
Jag gjorde en enkel mall för dig till Word på 8 sidor www.martinaa.se/upload/mall8sstand.doc (den laddas nog ner så fort du klickar på länken, så kolla din downloadmapp sen) och en mall för Publisher. Testa att ladda ner den. Kan du öppna den har du ju rätt program! :) www.martinaa.se/upload/mallpubstand.pub
Hoppas det är till nån hjälp! :)
Hmm, inget av alternativet än underlinjerat... =/
Nope, inte nu heller....
HJÄLP!
Ikväll kom min värdinna hit för att hjälpa mig prova klänningen igen. Har ju bara provat den en enda gång i all hast och stress. Det var på och av och så "den satt väl bra", men nu fick jag verkligen känna efter lite. Problem!!
Provade med underkjolen som jag beställde tillsammans med klänningen och jag kände mig som en GIGANTISK gräddbakelse. Inte bekväm nånstans. Jag kan bara gå och stå. Sitta var ju komiskt... Jag skulle behöva två stolar för att få plats med allt tyg, tyll och stålringar som stod åt alla håll. Att gå på toaletten vill jag inte ens tänka på.
Så, utan underkjol då? Nej. Klänningen är sydd för att vara med underkjol, vilket gör att den står ut jättekonstigt vid höfterna utan den. Dessutom faller inte klänningen snyggt utan kjolen.
Till slut drog jag loss ringarna ur underkjolen så det bara blev kjolen med tyll ovanpå. Så där ja! Det kändes bra, det såg bra ut.
MEN....
....nu är klänningen för lång. Då den har tunt "organzatyg" i ett lager ovanpå klänningen vet jag inte om den går att sy upp. Högre klackar är uteslutet då jag inte kan gå i klackar. De få centimeter jag har nu räcker.
Hjälp! En månad kvar och jag vet inte hur jag ska göra. Ska höra med nån sömmerska om det går lösa, men tänk om det inte går att fixa på ett snyggt sätt? Vad gör jag då???