Inlägg från: Martinaa |Visa alla inlägg
  • Martinaa

JUNI 2010 del 5

Bettertogether:

Du är inte online och har inte skrivit nåt (här) sen sju imorse, så jag hoppas du är ute på äventyr med dina vänner nu!

• Martinaa
    Bettertogether skrev 2010-05-15 22:27:43 följande:
    Minsann!! :D Jag hade rätt! ;) Klockan 9.30 imorse kom tjejerna och kidnappade mig med krigsmålning (är en fantast av färgen grönt, så "militär" blev temat ;)).. och på de 12 timmarna jag varit på hippan har jag hunnit spinna ull, gått ett yogapass, ätit middag, fotograferat folk på stan, gjort lite binderiarbeten, spelat basket, ätit pajbuffé, målat en tavla, svarat på tokiga frågor, ätit fruktbuffé med choklad och tjinuskisås :P En välfylld dag har det varit! och hela 11 av mina vänner dök upp! :D Både gravida och nyblivna mammor ;) Nu krävs det nog en dag eller två för att förstå att den här dagen verkligen har varit på riktigt ;)
    Åh va roligt det låter!! :D
  • Martinaa

April:

Ååh så härligt!! Man blir så glad när man läser om såna härliga goa vänner som ordnar och fixar sånt för en!

Bettertogether:

Jag vill också läsa den långa versionen. Vad är adressen till din blogg??

Jag är för det mesta ganska lugn. Känns som om vi har kontroll på läget tror jag, men jag är lite stressad över festhäftena. Kan ju inte skriva ut dem förrän allt är klart däri, och jag kommer inte få all text förrän tidigast nästnästa vecka :-S Sen när det är utskrivet så ska det stämplas och monteras ihop med omslag så jag kommer ha massor att göra sista dagarna.

• Martinaa
    Loveyoutoo skrev 2010-05-19 18:33:28 följande:
    jaaaaa 1 månad idag!!!
    På lördag är det två veckor....!! {#lang_emotions_surprised}
  • Martinaa

Nu har jag mailat tre olika tidning om en vigselannons till på lördag att vi gifter oss samt adress dit man kan skicka telegram. Anledningen till att det blev hela tre tidningar är för att min hem"stad" ligger mittemellan två större städer med varsin dagstidning och därför har häften den ena och resten av invånarna den andra tidningen. Och så en annons till tidningen i vår stad också! :) Kommer inte bli billigt, men visste inte vilken tidning man skulle valt eller valt bort...

• Martinaa

Converse:
    På vår sistasida har vi skrivit:

Vårt varmaste tack tilll...
    Våra föräldrar: Ni har varit ovärderliga under all planering och ett tacksamt ekonomiskt stöd

Namn + namn: Vårt fantastiska värdpar!

Namn + namn: Våra söta brudnäbbar

Brorsans namn: Dagens duktiga fotograf

Tre olika kompispar (namn) samt brudens bröder med fruar: För alla idéer vi snott från era bröllopshäften till vårt ;)

Alla som varit en del av vår dag idag: Det är gästen som gör festen! Tack alla som kom och firade med oss och gjorde vår bröllopsdag till ett minne för livet.

LoveYouToo:
    Åsa Jinders "Av längtan till dig" är hur fin som helst. Den hade ett kompispar förra året så tyvärr kan inte vi ha den.

Miaik:
    Den idén kom faktiskt (tyvärr ) inte från mig utan från LinaDesign tror jag hon heter. Den är riktigt skoj. Nästan så jag funderar på att byta ut en sida mot det istället.

• Martinaa

<!-- /* Teckensnittsdefinitioner */ @font-face {font-family:"Blackadder ITC"; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:decorative; mso-font-pitch:variable; panose-1:4 2 5 5 5 16 7 2 13 2; mso-font-signature:3 0 0 0 536870913 0;} @font-face {font-family:"Times New Roman"; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; panose-1:2 2 6 3 5 4 5 2 3 4; mso-font-signature:31367 -2147483648 8 0 1073742335 -65536;} /* Formatmallsdefinitioner */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; text-indent:0pt; margin-left:0pt; margin-right:0pt; margin-top:0pt; margin-bottom:0pt; text-align:left; font-family:"Times New Roman"; mso-default-font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:"Times New Roman"; mso-latin-font-family:"Times New Roman"; mso-greek-font-family:"Times New Roman"; mso-cyrillic-font-family:"Times New Roman"; mso-armenian-font-family:Sylfaen; mso-hebrew-font-family:"Times New Roman"; mso-arabic-font-family:"Times New Roman"; mso-devanagari-font-family:Mangal; mso-bengali-font-family:Vrinda; mso-gurmukhi-font-family:Raavi; mso-oriya-font-family:Sandnya; mso-tamil-font-family:Latha; mso-telugu-font-family:Gautami; mso-kannada-font-family:Tunga; mso-malayalam-font-family:Kartika; mso-thai-font-family:"Angsana New"; mso-georgian-font-family:Sylfaen; mso-hangul-font-family:Batang; mso-kana-font-family:"MS Mincho"; mso-bopomofo-font-family:PMingLiU; mso-han-font-family:SimSun; mso-halfwidthkana-font-family:"MS Mincho"; mso-syriac-font-family:"Estrangelo Edessa"; mso-thaana-font-family:"MV Boli"; mso-latinext-font-family:"Times New Roman"; font-size:10.0pt; color:black; mso-font-kerning:14.0pt; mso-char-tracking:100%; mso-font-width:100%;} p.MsoBodyText, li.MsoBodyText, div.MsoBodyText {mso-style-parent:""; text-indent:0pt; margin-left:0pt; margin-right:0pt; margin-top:0pt; margin-bottom:6.0pt; line-height:119%; text-align:center; font-family:"Times New Roman"; mso-default-font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:"Times New Roman"; mso-latin-font-family:"Times New Roman"; mso-greek-font-family:"Times New Roman"; mso-cyrillic-font-family:"Times New Roman"; mso-armenian-font-family:Sylfaen; mso-hebrew-font-family:"Times New Roman"; mso-arabic-font-family:"Times New Roman"; mso-devanagari-font-family:Mangal; mso-bengali-font-family:Vrinda; mso-gurmukhi-font-family:Raavi; mso-oriya-font-family:Sandnya; mso-tamil-font-family:Latha; mso-telugu-font-family:Gautami; mso-kannada-font-family:Tunga; mso-malayalam-font-family:Kartika; mso-thai-font-family:"Angsana New"; mso-georgian-font-family:Sylfaen; mso-hangul-font-family:Batang; mso-kana-font-family:"MS Mincho"; mso-bopomofo-font-family:PMingLiU; mso-han-font-family:SimSun; mso-halfwidthkana-font-family:"MS Mincho"; mso-syriac-font-family:"Estrangelo Edessa"; mso-thaana-font-family:"MV Boli"; mso-latinext-font-family:"Times New Roman"; font-size:30.0pt; color:black; mso-font-kerning:14.0pt; mso-char-tracking:100%; mso-font-width:100%;} ol {margin-top:0in; margin-bottom:0in; margin-left:.25in;} ul {margin-top:0in; margin-bottom:0in; margin-left:.25in;} @page {mso-hyphenate:auto;} -->

Vi har:

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Verdana; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} p.MsoBodyText, li.MsoBodyText, div.MsoBodyText {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Det första du lade märke till hos XX:
    Det du föll för:
    När visste du att det var ni två:
    Hans/hennes finaste kroppsdel:
    H*n är som snyggast när h*n:
    Godaste maträtten h*n lagar:
    Beskriv honom/henne med tre ord: 

• Martinaa

OJ, va hände med mitt inlägg?? Blev väl så för att jag kopierade in texten, sorry!

Miaik:

Haha, ja de skulle jag kanske... :P

• Martinaa

Måste fråga er en sak. Ska/har era män göra något åt sina naglar, eller har de redan fina? Min blivande är notorisk nagelbitare och jag synade dem ikväll och herregud så de såg ut! :P Jag vill att han ska ha fina händer också då de kommer bli fotograferade med, men han är inte så pigg på att gå och fixa en "mansmanikyr".

Vad har era män fixat överhuvudtaget??

• Martinaa

Nu har vi smakat ytterligare ett tårtprov efter att jag "dissat" de andra vi fått, och TUR var väl det för min gud va god den va vi fick hem idag!!! Vi var båda rungande överens om att det här var "the" tårta för oss! Sååå god! Ännu en sak att slippa oroa sig över då! :)

Svar på tråden JUNI 2010 del 5