Heloise skrev 2010-07-30 23:56:09 följande:
Ja hoppas ni har det jättetrevligt blomman! Skarsgård var flörtig och snygg som attan, ingen inoljad bringa dock Hvidis: googlade symfysen och japp det är där jag har ont. Jag har imte direkt världens mest förstående chef, det var ju hon som minsann jobbade hela vägen in på bb och aldrig satt ner eller fick ont... Hon anser att jag ska göra det som jag alltid gjort oavestt om det gör ont eller inte på mig. Vi har ex ingen stol i kassan, när jag frågade om det fanns ngn möjlighet att vi kunde ha en så sa hon NEJ, vilket betyder att jag på söndagarna står 10.5 h, visserligen "får" man bara sitta/stå 2h i stöten i kassan, men det är inte direkt så att jag kan sätta mig och vila, mer än på mina raster och det är 20 min på 6h, 30 min på 8h, fördelat på 2 raster ( vi har betald rast). Min chef kommer inte på något sätt att underlätta för mig, tyvärr, Nåja, nu ska jag gå och lägga mig det är rise and shine imorgonbitti som vanligt. Villemoa: fasiken jag har glömt kolla, ska försöka komma ihåg det Jag vet hur babyskyddet ser ut, men du är det sådant som man kan ha utan det där fästet, och fästa med bara bältet?
Vilken jädra kärring!! :-O
Jo man kan sätta fast babyskyddet med bara bältet om man så vill. Basen ingår i priset dock, vi har ju ingen användning för en fristående bas...