I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Såg på fejjan Heloise om att du åt B & J och det kan man definitivt äta en halvliter av skönt det låter med pedikyr, själv skulle jag behöva benmassage.
Såg på fejjan Heloise om att du åt B & J och det kan man definitivt äta en halvliter av skönt det låter med pedikyr, själv skulle jag behöva benmassage.
Glömde ju säga att novaluzid blivit mina bästa vänner. Äckligt dock med tuggtabletter men gaviscons är bara helvidriga!!
Det låter inte helt fel! Äsch, man FÅR unna sig B & J nån gång ibland. Förresten, jag har heller inte gått upp nåt i vikt. Låg på -6 i v.11 och i förra veckan (24+6) låg jag på -2. Jag har ju iofs gått upp men jag ligger fortfarande på minus alltså kan jag ta en godisbit till
Kram på dig Heloise! Gråt och shoppa du.
Nu har jag träffat fru och herr sy och det var mycket trevligt!! Tack så hemskt mycket för det goda fikat och för att vi fick komma! Den där apklänningen hade verkligen Moas namn på sig så när vi kommer hem ska jag kika in på din hemsida för att se hur jag kan beställa den. Sen kan Moa va apsöt på dagis
Nu har jag träffat fru och herr sy och det var mycket trevligt!! Tack så hemskt mycket för det goda fikat och för att vi fick komma! Den där apklänningen hade verkligen Moas namn på sig så när vi kommer hem ska jag kika in på din hemsida för att se hur jag kan beställa den. Sen kan Moa va apsöt på dagis
Nu blev det nå vajsing med två inlägg, nåja.
Nu är vi hemma igen! Borta bra men hemma bäst. Nu har jag parkerat mig i soffan, ska snart flytta till sängen, passar på att vila samtidigt som jag nattar Moa. Stödbältet låg i brevlådan när jag kom hem, hurra!!