I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Åh Sonja, så hemskt!! Läste oxå på text-tv inatt och fick kalla kårar. Fy vad livet är orättvist emellanåt. Kram
Åh Sonja, så hemskt!! Läste oxå på text-tv inatt och fick kalla kårar. Fy vad livet är orättvist emellanåt. Kram
Finner inga ord som skulle kunna lindra i detta nu så jag skickar er mina tankar och kramar. Jag ger heller inte upp förrän ni får alla svar!
Åh Aleta
Det är så sorgligt *gråter också med er*
Många varma kramar till er!
Blommis: läste i den andra tråden och jag är så glad att din knöl inte var något värre!! :-P
Jag tror jag skulle smälla av av rädsla om jag upptäckte en knöl! :-O
Kan tänka mig att det gjorde skitont, huvva!
Välkommen hem Fru Bygg!
Daa: säger som Sonja; skönt med en förstående chef!
Sonja: men vad är det för rikspucko till chef du har!
Det låter som att hon är väldigt osäker. Lite fjortisvarning om hon ska bli så sur för att du har befogenhet att godkänna innan henne. Om hon nu så innerligt vill ifrågasätta kan hon väl gå till ägarna, VD:n och styrelsen, om hon nu vågar. Du kanske skulle föreslå det så kanske du slipper bli ifrågasatt i framtiden.
Vaddå "säkerställa processen"?? Du har ju för länge sen fått det förtroendet. Nä nu får hon sluta muppa sig innan jag sätter mig på tåget upp med foglossning och halsbränna och allmänna gravidhormoner
Lägg därtill att jag har juggeblod i mig du kan ju tänka dig hur min stackars make har det ibland när hormonerna slår till och juggeblodet kokar. Från glad till rasande på på en halv sekund tur han är van!
Good for you! Det är ruter i dig, men det visste vi ju redan!
Märkligt nog, har man juggeblod så har man. Kan nog vara så att man egentligen inte vill erkänna att man är hetlevrad. Ni skulle iaf få säga så till mig jag ÄR ju hetlevrad.