• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Fjällbruttan skrev 2010-06-17 20:28:34 följande:
      Och dessutom så fiser hon värst i hela sverige, så äldsta systern kallar henne Signe surfjärt... Vi kallar henne Signe Surikat..så nu ropar lilla vild -Vart är surikatet??Förutom i måndags då jag råkade säga till maken att Signe är en fläskpadda ( jag var nyvaken och mindre klar än vanligt i knoppen) och lilla Vild glatt säger:-Kom nu pappa, ta med Fläskpladdan så går vi... så nu är hon en fläskpladda också...

*hjärtar Bruttans sköna tjejer*

"Fläskpaddan" *bryter ihop i ett fniss igen*

• Daa

Fru E: det här hinner du ju inte läsa, men jag hoppas att ni får en fantastisk semester. *kramar*

• Daa

Leksi: håller med de andra, så fint skrivet.

Blommis: KRAM!

Hej, Ninnis! Ha det så mysigt i stugan.

• Ninnnis

Hej, Daa! Tack. Hoppas ni också får en mysig helg och att ni får tid att smälta de underbara nyheterna

• passionsblomman

Ninnis, oroa dig inte de där känslorna tror jag alla har inom sig någon gång. Det är bara det att när man väl varit deprimerad är man lite rädd att bli det igen, men det är ju inte så att bara för att allt känns skit en dag så har man ramlat dit igen.
    Nu ska vi åka och fira somnens sommarlov, det verkar luta åt bowla och käka glass eller så... ha det!

• Ninnnis

Blommis, om du lovar att vara uppmärksam och lyssna på din kropp och knopp, så lovar jag att inte oroa mig.  Deal?

• Sonja68

Daa!!! Det kallar jag GODA NYHETER!!! ♥ ♥
    HURRA!!!!! Jag håller tummar och tår och ber samtidigt. Sköt om dig/er!

(Kände att jag ville jubla i den här tråden också )

Älsklingar, jag snabbläser ibland, skrattar och våndas med er. Kram till er alla.
    Jag har ett kaos på jobbet med jobbig avdelningschef och hemma är det krig. Vi renoverar och igår brakade det lös ordentligt. Som alltid när maken är trött och utschasad. Men igår var även JAG trött och utschasad och då fick han veta att även jag kan blir skogstokig och härja och bete mig...
    Jag drämde en hushållspappershållare i hårdplast från Tupperware i golvet med sån kraft att pinnen gick av och foten sprack !!
    Sen gjorde jag precis allt som maken gjorde (han var också förbannad). Jag menar; vad ger honom ensamrätt på att säga fula saker och gapa?? Så jag liksom gav igen med samma mynt, som en spegelbild av honom ungefär. Han blev helt galen, var tvungen att gå ut på balkongen och röka.
    Sen pratar han inte med mig. Men det SKITER jag i.
    Han tycker han har rätt att vara sur, att jag beter mig illa. Men grattis; det är PRECIS så här DU beter dig och jag står ut med det hela tiden, men nu är det färdigt med det.
    Jag kommer INTE ta mer SKIT Inte från någon!!! *Snäll-Sonja förvandlas till Skräck-Sonja*

Tur jag har er som jag kan lätta mitt hjärta åt. Älskar er !!

• Sonja68

Att hoppa på mig och anklaga mig för en massa som inte är sant när jag är trött och slut och har ont i ryggen, kan vara farligt

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...