• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

Det fungerar nog. Jag kan ju slänga iväg ett sms när vi är på plats i Malmö. Om vi (fast det kanske blir du när jag är utan dator i över en vecka) får tag i några fler kan vi ju höra hur de kan.
    Om maken blir less? Ja, kanske. Men han har lyckats leta upp lite bilpolare, bl a en i Vilhelmina, som vi ska hälsa på. Och på onsdag är det drag racing i Malmö, så han får vara nöjd han också.

Ninnnis skrev 2010-07-01 12:58:14 följande:
    Daa, torsdag slutar jag kl.15, då kanske vi hade kunnat ses? Om inte din make blir trött på alla trådkompisar du ska träffa Är det någon annan som kan då? *efterlyser alla skånetjejer*

• Ninnnis

Daa, jag kan försöka koordinera om fler vill följa med. Men då måste de ju svaaaaaaara!

Jag och kollegan hade en jättetrevlig em/kväll igår, vi hann med både shopping, mat och bio. Det blev Shrek i 3D

*håller tummar där de behövs*

• Daa

Ja, var håller de hus? Vi kanske får terrorisera dem på fb istället.

Ninnnis skrev 2010-07-02 10:30:58 följande:
    Daa, jag kan försöka koordinera om fler vill följa med. Men då måste de ju svaaaaaaara! Jag och kollegan hade en jättetrevlig em/kväll igår, vi hann med både shopping, mat och bio. Det blev Shrek i 3D *håller tummar där de behövs*

Kul att ni hade trevligt.

• passionsblomman

Daa: HA jag ska nog kunna prata hål i huvet även på din make, med eller utan tråd för hans del. Min egen sambo är rätt social han också, så han ska inte tro annat än att vi vill lära känna honom också!

Fru Sy, stort grattis till första ÄL. Jag är tvärsäker på att det var det du kände. Och schysst att simmare och allt annat är OK! Nu är det ju bara att köra!

Andbeyond, barn är mirakel, oavsett om de kommer i två-pack efter flera bedrövelser som för Daa, eller gånger fyra trots blodbad som för Bruttan, eller efter ett års otålig orolig väntan som för Lanovia, eller ett års "det blir när det blir"-väntan som för mig, eller på allra första försöket, som jag önskar att det blir för dig! Det vore väl underbart och skulle ju helt klart hyfsa statistiken i den här tråden en aning...
    Så, jag önskar er ett "kaboom-pang-på-rödbetan-mirakel" nu genast. Jag vet att du dessutom redan fått uppleva din tid av väntan helt mot din vilja av alla andra orsaker.

• Daa

Blommis: det låter bra, det.
    Nu blir jag sådär ivrig att komma iväg igen. Fast det är en hel del opackat ännu. Typ allt. Fast jeansklänningen blev ju klar precis, så då har jag den att ha på mig.

• Ninnnis

Daa skrev 2010-07-02 10:34:11 följande:
    Ja, var håller de hus? Vi kanske får terrorisera dem på fb istället. Kul att ni hade trevligt.

Ja, antingen det eller sms-terror

• Sonja68

Åh määäätt! Har ätit rester från gårdagens grillfest. Sallad, potatisgratäng och grillat kött. Mums!

Det var en trevlig kväll igår, men lugn. Vi skingrade oss redan vid 22-tiden ! Nästa fest måste vi ha en fredag istället, det är ju helt hopplöst mitt i veckan. Man tänker bara på att man måste upp 5:30 nästa morgon :-/
    Vi grillade grillspett och åt gott. Kladdkaka o vispgrädde till efterrätt.
    Delade upp oss i lag och hade freesbeekastning, luftgevärsskytte och pilkastning.
    Det var skoj
    I kväll drar maken på fiskehelg och jag hoppas verkligen han får kul.
    Jag ska ha brorsans barnbarn på besök ikväll, så jag har tre småttingar; 5, 6 och 7 år gamla Jag går nog iväg med dem till lekparken och så älskar de ju vår nya, stora studsmatta, där ryms de alla tre gott och väl.

Passion; din midsommarhelg verkar ha varit underbar, men jag förstår att du är helt slut efter allt !

• andbeyond

Hej

Mirakel konstaterat! Är så himla glad att jag knappt kan sitta still!

*håller tummarna för fry Sys uppvärmning*

• Ninnnis

andbeyond skrev 2010-07-02 13:12:20 följande:
    Hej Mirakel konstaterat! Är så himla glad att jag knappt kan sitta still! *håller tummarna för fry Sys uppvärmning*

Betyder det att du har plussat?!

• Villemoa

andbeyond skrev 2010-07-02 13:12:20 följande:
    Hej Mirakel konstaterat! Är så himla glad att jag knappt kan sitta still! *håller tummarna för fry Sys uppvärmning*

Ja, innebär detta att du plussat?! HURRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...