• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Det har du nog helt rätt i, Daa. Du får sova lite middag om du blir trött

Ska vi försöka planera in en träff i Skåne?

*efterlyser alla Skåne/Södertöser*

• Sonja68

Var är Blommis? Fortfarande upptagen med gäster?

• Daa

Jaa! Skåneträff! *hoppar och viftar*
    *räknar* Vi borde dyka upp i Skåne på tisdagen skulle jag tro. Om jag inte tänker helt fel så är det på tisdagen vi borde passera Göteborg... Lanovia? *tittar mig ivrigt omkring*

Ninnnis skrev 2010-06-30 12:18:29 följande:
     Ska vi försöka planera in en träff i Skåne?*efterlyser alla Skåne/Södertöser*

• Daa

Ja, hur är det med Blommis? *inboxar mitt mobilnummer så det är klart när vi passerar Kalmartrakten*
    *inboxar fru Sy också när jag ändå är i farten*

• Ninnnis

Jag har messat med Blommis, de har precis lämnat av de sista gästerna vid tåget. De är dötrötta men allt är bra

• Sonja68

Ninnnis skrev 2010-06-30 13:05:12 följande:
    Jag har beordrat henne att vila lite och sedan titta in till oss

Bra där Ninnis!

• Sonja68

*kollar mobiltelefonens adressbok* Yes, jag har Daa:s nr så jag kan messa från RU nån gång under semestern. Och från Sthlm/Uppsala.

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...