• andbeyond

I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här

Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html

• Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Ninnnis

Hej Blommis! Det låter jättehärligt när du berättar om er midsommar och er gemenskap. Kul att blomslottet kommer till sin rätt

• Ninnnis

Daa, torsdag slutar jag kl.15, då kanske vi hade kunnat ses? Om inte din make blir trött på alla trådkompisar du ska träffa

Är det någon annan som kan då? *efterlyser alla skånetjejer*

• passionsblomman

Jag gillar magnum Gold och även den vita med rosa i och de klassiska förstås. Fast det är viktigt att den får tina en bra stund så den smakar maximalt och blir så där len och god.

Förresten köpte jag glass av glassbilen för över 500 spänn igår. Gissar att de har rätt hyfsad försäljningsstatistik just nu....

• andbeyond

Hej hopp i sommarsolen.

Imorgon har jag BIM. För första gången. Hoppas hoppas...

Vill inte göra någon ledsen, önskar att alla får plus! Vet att det kan ta tid men jag vill verkligen att det ska ha fungerat redan på första försöket

kramar
  • Fru sy

andbeyond skrev 2010-07-02 00:11:56 följande:
    Hej hopp i sommarsolen. Imorgon har jag BIM. För första gången. Hoppas hoppas... Vill inte göra någon ledsen, önskar att alla får plus! Vet att det kan ta tid men jag vill verkligen att det ska ha fungerat redan på första försöket kramar

Då ska jag hålla alla tummar och tår som jag har! Du får komma in och uppdatera oss så vi vet hur det går.

• Fru sy

För oss blir det ju första försöket på bim om ca 2 veckor (eftersom jag inte haft äl har jag ju inte haft bim heller) jag hoppas också såklart på att det skall ta sig på första riktiga försöket.

• Daa

God morgon!
    *noterar: ägna bilresan åt tumhållning för Andbeyond och uppvärmning för Fru Sy*

Fru Sy: nu är jeansklänningen nästan klar *fyrverkerier (ironisk)*. Har bara kjolfållen kvar nu och sedan får det duga. Kan nog använda den någon vecka till innan den blir på tok för trång över bysten. Redan nu är det gränsfall...

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...