I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
Han skulle bara våga ha några andra planer!
Han skulle bara våga ha några andra planer!
Då ses vi imorgon kl 16. Sköj!!!
Nu måste jag ta hand om lite, som verkligen skulle behöva sova men som vägrade sova längre än 30 min. På tok för lite inför kvällens babysim.
Här var det lugnt.
För oss blev det inget babysim idag, tjejen vägrade sova och vi tyckte inte det var läge att dra iväg henne då. Vi gick på promenad istället och hon sov lika dåligt då. Nu sliter maken med en övertrött tjej, tanken var att hon skulle sova nu men är helt omöjligt. Istället har hon hamnat framför fotbollen med sin pappa.
Hmmm undrar varför jag satte mig här när jag borde gå ut med hunden???
Fru sy var äntligen inne och kollade på din blogg. Dina klänningar är underbara. Kan de inte hamna i "en butik nära dig"
Visade precis maken dina kläder, han gillade dem också. Finns det möjlighet att få beställa av dig? Vad kostar en klänning?
Daa tänker inte ens försöka säga till dig att skärpa dig eller sluta noja. Även om jag önskar att jag kunde göra det och därmed får resultatet att du gjorde det också.
Men dina känslor är ju så naturliga som det bara kan bli.
Skickar en stor kram och lycka till imorgon. Tror och hoppas allt är ok.
Tack tjejer för en trevlig fika idag. Kul att få träffa Fru Bygg och Ella också.
Hinner inte sitta här mer nu och har därmed inte hunnit läsa igenom allt som hänt idag. Men förstår att Blommis behöver en extra kram idag.
Så KRAM