• Bridetobe2011

Juni 2011

Finns det en tråd med Juni brudar??

annars finns det en nu {#lang_emotions_tongue_out}

vårt bröllop in finner sej på pingst nästa år alltså den 11 juni!

vilket datum har ni?

Kopiera och lägg in!

Bridetobe2011 /11 juni 2011

• Svar på tråden Juni 2011
  • CeciliaJarl

Ja, det där med färgtema. På Taxinge hade det tre sorter av servetter, och den ända jag tyckte om var rosa. Så jag antar att vårat blir i rosa tema, om man kanske inte väljer till en färg. Jag tycker rött är väldigt romantiskt att ha, röda rosor osv :)

• mittbröllop

Hej,
    vi gifter oss 18e juni och hittills är kyrka och festlokal bokade, ring utsedd, klänning inköpt (Pronovias dalmacia), toast master och toast madame tillfrågade, följe tillfrågade, in- och utgångsmusik psalmer och solistlåtar bestämda. Nästa steg: catering! och fotograf och dj. egentligen skulle jag kunna tänka mig att bara ha med en dator med fixade låtlistor men då måste vi ju fixa ljudanläggning vilket verkar meckigt, vet inte ens var man skulle vända sig..

• Minstoradag

Nu har jag betalat handpenning på lokalen där middag och fest ska vara =) Äntligen händer det lite grejer. Jag har nu bett min blivnade att åka och titta på kyrkan med mig i veckan så jag hoppas att vi hinner med det.
    Utöver det så har vi toastmaster och toastmadem klara likaså följet och alla är frågade. Min förlovningsring ska omarbetas i Januari och då ska även vigselringen fixas så det är mer eller mindre klart.
    Min blivande har börjat fundera på vad han vill klä sig i, just nu lutar det år grå kostym eller frack.
    Vi har "våra" låtar bestämda men inte riktig klart med vilken som ska sjungas i kyrkan. Jag skulle vilja att vi dansade bröllopsvalsen till en av dem.

Färgtemat är Vitt, rosa och silver. Vanligt men ack så fint!

• mojikanan

Jag o  min blivande gifter oss den 25 :)

• Villabona Djuric

rättade listan lite...

Maj 
    14/5 Bridetobe2011

Juni
    2/6    Mrir

4/6    Rati

Miceme

Kapellösa

Jojon 86

Sofaja

Sebastiána

prinsessanogrodan

11/6 Monarkfjäril

Jag ska stå brud

SposaRoma
           Tobex87

CeciliaJarl

VillabonaDjuric

18/6 Mala5

puttekulan

Denka

Minstoradag

SoonToBeMrsA

Loppansson
           MammaM

24/6  Trohet

25/6  Thinkerbelle

Las vegas bruden

mojikanan

• mojikanan
    Minstoradag skrev 2010-08-02 22:33:09 följande:
    Nu har jag betalat handpenning på lokalen där middag och fest ska vara =) Äntligen händer det lite grejer. Jag har nu bett min blivnade att åka och titta på kyrkan med mig i veckan så jag hoppas att vi hinner med det. Utöver det så har vi toastmaster och toastmadem klara likaså följet och alla är frågade. Min förlovningsring ska omarbetas i Januari och då ska även vigselringen fixas så det är mer eller mindre klart.Min blivande har börjat fundera på vad han vill klä sig i, just nu lutar det år grå kostym eller frack. Vi har "våra" låtar bestämda men inte riktig klart med vilken som ska sjungas i kyrkan. Jag skulle vilja att vi dansade bröllopsvalsen till en av dem. Färgtemat är Vitt, rosa och silver. Vanligt men ack så fint!
    Låter fint erat färgtema.. :)
  • MammaM

Då är lokal bokad, blev dock inte den vi tänkt men vi hittade en annan kanonbra och billigare
    Har även köpt tyg till alla tyservetter jag ska sy, hittade ett helt perfekt tyg,precis den rosa jag ville  ha (gammelrosa)
    Va och kollade på ring med och har två jag funderar på

• MissWildcat

Men hur lägger man till sig på listan då? vi gifter oss också den 18/6 2011

• Loppansson

Minstoradag skrev 2010-08-02 22:33:09 följande:
    Nu har jag betalat handpenning på lokalen där middag och fest ska vara =) Äntligen händer det lite grejer. Jag har nu bett min blivnade att åka och titta på kyrkan med mig i veckan så jag hoppas att vi hinner med det. Utöver det så har vi toastmaster och toastmadem klara likaså följet och alla är frågade. Min förlovningsring ska omarbetas i Januari och då ska även vigselringen fixas så det är mer eller mindre klart.Min blivande har börjat fundera på vad han vill klä sig i, just nu lutar det år grå kostym eller frack. Vi har "våra" låtar bestämda men inte riktig klart med vilken som ska sjungas i kyrkan. Jag skulle vilja att vi dansade bröllopsvalsen till en av dem. Färgtemat är Vitt, rosa och silver. Vanligt men ack så fint!

Samma färgtema som vi då :) Jag tror det blir hur fint som helst!!

• Minstoradag

Loppansson - Har du/ni tänkt något på hur ni ska få in färgerna, alltså vilken fär som ska vara var typ?

Jag har svårt att bestämma vilken rosa vi ska ha. Ljusrosa eller cerise men helst kanske båda men det känns som att det blir så mycket rosa då, även fast jag älskar rosa =)

Svar på tråden Juni 2011