Jag skulle nog säga att jag gillar modifast bäst... men smaken är som baken.... cambridge tycker jag smakar rumpa...he he he
Har inte hänt så mycket på vågen ...står på 109,5 kg nu... men jag e glad ändå...sakta men säkert.
Idag va jag å shoppade klänning... vill ha ett ombyte ifall det blir för jobbigt med brudklänningen eftersom den är så tjock i tygen å mycket släp...
Hittade på lindex två klänningar för priset av en...så jag betalade bara 199 kr... å det sjuka är att klänningarna var i strl 44 & 44/46 ... jag har ALDRIG kunnat ha den strl så länge jag kan minnas... förra sommaren bar jag 52-54 på kläder... fatta att jag kände mej stolt i provrummet.
Testade en rosa festklänning med tyll i strl 50..tänkte att den borde jag kunna ha för den såg ganska liten ut. men när ja fick på mej den så hasade hela överdelen ner på armarna å den va för stor i midjan osv... så inte klokt ut...
Det e så jäkla svårt att fatta att man blivit mindre när man testar kläder...man är kvar i dom gamla storlekarna....