2011 brudar del 7
Jag är ny här på forumet, min sambo friade till mig på min 40-årsfest för 4 veckor sen. Vi har precis bokat lokal till 16 juli :)
Vill också prova klänningar, men är gravid :P
Jag är ny här på forumet, min sambo friade till mig på min 40-årsfest för 4 veckor sen. Vi har precis bokat lokal till 16 juli :)
Vill också prova klänningar, men är gravid :P
Vi gifter oss 16 juli och skickade STD via mail (vykort till dem som ej har) för ett par dagar sedan till de 50 närmaste. Hälften har redan tackat ja
Så här skrev vi i mailet:
JA!!!!!!
Kärleken och romantiken spirar
och vi vill att du med oss vårt bröllop firar
Nu är det mindre än ett år kvar blott
tills vi gifter oss i Eslöv på Ellinge slott
Så boka in det datumet i kalendern redan nu
så du kan vara med när vi blir man och fru
2011-07-16 vill vi att just du blir vår gäst
på vår kärleksfyllda bröllopsfest!
Med kärlek <3
Cecilia & Michael
PS. Inbjudan kommer i vår. DS
Greeneyes - tack
Ja, vi kommer att skicka ut inbjudningskort, i mars tror jag. Eftersom det är mitt i sommaren ville vi förvarna tidigt, så vännerna inte bokar resor och annat just då.
Inget är fånigt, allt ska vara som man själv vill
Vi har flera vänner som är på G att gifta sig, därför ville vi också vara extra tidiga med STD så ingen annan planerar bröllop samtidigt eller i närheten.
Men det är ju roligt också
Vi ska också duka med runda bord, och har även tänkt tanken att strunta i honnörsbordet, det känns lite stelt att sitta där på parad. Ska fundera mer på det
Hur långt gången är du? Är det på slutet kanske de gör nytta iallafall
CeciliaJarl - välkommen från en annan Cecilia, som också är ny här. Vi gifter oss 16 juli 2011 på Ellinge slott i Eslöv.
hihi, men någon centimeter är ju ingen fara om de fixar till redan nu
Ja, efter vecka 30 är det segt. Jag njuter av bästa tiden nu - är i vecka 20
Du får gärna ta vad du vill av mitt rim
Lycka till med lokalen!