2011 brudar del 7
Fårävvör - ett tips är att titta efter klänning, skor och annat nu när höstreorna drar igång
Tror att lokal, fotograf och band är det som bör bokas först, precis som ni gjort.
Fårävvör - ett tips är att titta efter klänning, skor och annat nu när höstreorna drar igång
Tror att lokal, fotograf och band är det som bör bokas först, precis som ni gjort.
Vad bra med hjälp! Har du tänkt ut hur du ska göra dina inbjudningskort? Jag klurar lite på det fortfarande
Liisan - vi gifter oss utomhus, borgerligt och inget vigselprogram. Det blir festprogram sen till varje gäst.
Funderar också på Vistaprint, har beställt broschyrer där tidigare till mitt företag och det blev jättebra
Vi har bokat fotograf idag, vill ha ett gäng proffsbilder innan vigseln, sen räknar vi med att gästerna förser oss med härliga vigsel- och festbilder
Vänta inte för länge med att boka fotograf om ni ska ha en, några av de jag kontaktade var redan uppbokade den 16 juli.
Man kan designa sina egna kort på Vistaprint också.
Liisan - du får väl hinta till dina väninnor vad du helst vill göra
StårBrud2011 - det hade jag när jag gifte mig första gången, för 15 år sedan, så nu är det dags för det stora bröllopet istället
Liisan - var då? Jag funderar på det
Liisan -det svåra är att ha tillgång till en skrivare som skriver ut på tillräckligt stora papper, men det kanske finns någon teknik att limma ihop bladen snyggt?
StårBrud2011 - i de affärer jag har provat klänningar fick mina inte fotografera, inte förrän vi köpt klänningen fick vi ta bilder!
Förstår att du längtar!
Om du får fotografera kan du väl be personalen göra det!