Inlägg från: lunagarden |Visa alla inlägg
  • lunagarden

2011 brudar del 7

Där får man tyvärr inte fotografera, men de är superproffsiga, du kommer att få toppenhjälp!!!

• lunagarden

StårBrud2011 - grattis till fin ring till kalaspris

(hur gör man för att infoga bilder här?)

• lunagarden

Det är mycket billigt, Liisan, för det är ju inte bara fotograferingstiden man betalar för, utan alla timmar som fotografen lägger på att bearbeta bilderna efteråt, samt förberedelser, utrustning, restid mm.

• lunagarden

StårBrud2011 - vi hade också tänkt lösa det så från början för att spara pengar, men vi ska ju leva med bilderna sen i minst 40 år, och utslaget på dessa år så blir inte kostnaden så hög

• lunagarden

StårBrud2011 skrev 2010-08-31 19:33:27 följande:
      nej det e sant..Men bilderna blir faktiskt lika bra med min kamera o mitt redigeringsprogram hemma.. hahaJag har ju tagit o gjort om bröllopsbilder till andra..

Så länge du är nöjd med kvaliteten så är det ju precis som det ska vara

• lunagarden

Panduro outlet finns väl även i Malmö?

Hej Iseika, välkommen!

• lunagarden

Liiisan skrev 2010-09-03 22:18:37 följande:
    hur många? vi ska ju ha 70 gäster :) så de blir endel...

Tur att alla inte ska ha varsitt

• lunagarden

StårBrud - jättefin, grattis!

Myskulla - det är ju bara att ta tåget över bron, jag köpte min Lillyklänning i Köpenhamn och den var på rea dessutom! De sa att 2011 kollektionen skulle komma i november.

De har dessutom toppenservice när man bokar tid.

• lunagarden

Håll koll på hemsidan, klänningarna kommer nog ut där i samma veva som katalogen

• lunagarden

uppochhoppa skrev 2010-09-16 09:58:35 följande:
    Hej alla 2011 brudar! 12 februari gifter vi oss, ska bli så härligt! har knåpat klart alla inbjudningar nu, satt på frimärke (det med två ringar) och planerar att skicka dem på måndag. Måste vbäga dem, för jag misstänker att de väger mer än ett frimärke... har ni vägt era inbjudningar? Har bara fått inbjudningar med ett frimärke från andra som gift sig, de har haft lite liknande inbjudningar som vi. Tror ni posten släpper igenom dem om de väger typ 10 gram för mycket?Visst dumt att chansa, men samtidigt onödigt att öka frankeringen om det inte sorteras. Det är fyrkantiga normalstora kuvert av lite tjockare kvalitet, ett ganska hårt fyrkantigt kort med inklistrade delar av ett a4 på.

Hej hej

Risken finns ju att mottagaren får lösa ut det, och det är ju inte så roligt med en inbjudan, så jag hade inte chansat!

• lunagarden

Vi har fått priser från 295 kr-595 kr/pers inkl serveringspersonal

• lunagarden

Liiisan skrev 2010-10-15 14:52:42 följande:
    Va tyckte ni då? fick ni några tips?modevisningen var ju lite rolig, annars vet jag inte om de var så jätte mööö....

Vi stannade inte till modevisningen.

Min man hittade en fin vigselring, annars var det inget som direkt gav något, vi har ju det mesta färdigplanerat, men det var en trevlig liten utflykt och goda snittar

• lunagarden

Liiisan skrev 2010-10-15 21:43:22 följande:
    jaa snittarna var grymma de håller jag med om.... resten var sååå där...limouisen var niice... funderar på den.. 

Min gubbe var också sugen på limo, men vi kommer ju redan att vara på plats på slottet när gästerna kommer, så det är lite bortkastat

Var ska ni gifta er?

• lunagarden

Det låter mysigt

Vi gifter oss borgerligt i slottsparken på Ellinge slott, sen blir festen på samma ställe. Åh vad jag längtar nu

• lunagarden

16 juli

Vi väntar barn till jul, så jag vill ha lite återhämtningstid innan bröllopet

Svar på tråden 2011 brudar del 7