• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Heloise

Kl 20 ska panzer och jag sticka iväg till furuvik för att träffa fjällbruttan, flickorna och fjällbruttans make!

• passionsblomman

Heloise skrev 2010-07-20 18:48:22 följande:
    Kl 20 ska panzer och jag sticka iväg till furuvik för att träffa fjällbruttan, flickorna och fjällbruttans make!  

Hälsa!

• Heloise
    Heloise skrev 2010-07-20 18:48:22 följande:
    Jajjamensan det ska vi! Helt otroligt nog så såg jag dem när de svängde in på campingen Jag kom ifrån andra hållet! men det är ju rätt bra att vara på samma plats, och vi talar om sekunder haha
  • dfk

Grattis Diz!!! Nyfiken på bilderna!

• Daa

Grattis Diz med make! *kastar konfetti och sällar mig till gänget som vill se bilder*

• Daa

lunagarden, förresten: våra små är beräknade till 11 januari, men om jag har förstått det hela rätt så är det inte helt osannolikt att det blir decemberbarn. Just eftersom de är två.

lunagarden skrev 2010-07-18 22:58:32 följande:
    Tack för alla välkomnanden :DHoppas ni alla haft en skön helg! Är det någon fler tant än jag som väntar smått i december?
  • Daa

dfk: hur går det? Dotter-abstinens?

Heloise: äsch, nu hann jag inte in för att be dig hälsa från mig också.

• lunagarden

Daa - tvillingar - så spännande Har ni fler barn sedan tidigare?

• Heloise

Jag skulle behöva lite hjälp! Jag har hittat en jättefin emmaljunga, men har INGEN som helst koll på emmaljunga. Det är en emmaljunga smart duo combi, jag hade ju siktat in mig på kronan, men den här är verkligen jättefin. Har sett en sådan här förut på blocket och ångrade att jag valde bort den pga att det var en emmaljunga.

www.blocket.se/gavleborg/Emmaljunga_smart_duo...

Någon som har haft emmaljunga? Som har koll på just den här modellen? Har kikat runt i trådar men inte hittat ngn bra.

Svar på tråden Tantvarning numero 9