Tantvarning numero 9
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Att tiden går fort då man har roligt är vida känt. Så nu är det dax att skapa en ny tråd, IGEN. Kom igen alla rara underbara tantvänner. Nu kör vi!
Före detta tråden;
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3724663-116.html
Grattis Diz!
Kl 20 ska panzer och jag sticka iväg till furuvik för att träffa fjällbruttan, flickorna och fjällbruttans make!
Hälsa!
Grattis Diz!!! Nyfiken på bilderna!
Grattis Diz med make! *kastar konfetti och sällar mig till gänget som vill se bilder*
lunagarden, förresten: våra små är beräknade till 11 januari, men om jag har förstått det hela rätt så är det inte helt osannolikt att det blir decemberbarn. Just eftersom de är två.
dfk: hur går det? Dotter-abstinens?
Heloise: äsch, nu hann jag inte in för att be dig hälsa från mig också.
Daa - tvillingar - så spännande Har ni fler barn sedan tidigare?
Jag skulle behöva lite hjälp! Jag har hittat en jättefin emmaljunga, men har INGEN som helst koll på emmaljunga. Det är en emmaljunga smart duo combi, jag hade ju siktat in mig på kronan, men den här är verkligen jättefin. Har sett en sådan här förut på blocket och ångrade att jag valde bort den pga att det var en emmaljunga.
www.blocket.se/gavleborg/Emmaljunga_smart_duo...
Någon som har haft emmaljunga? Som har koll på just den här modellen? Har kikat runt i trådar men inte hittat ngn bra.