Parnassia - svårt beslut att ta och bra input du har fått här som tyvärr talar både för att ta jobbet och att strunta i det. Absolut ska du gå dit och få mer input, lite magkänsla av hur det kan bli.
Pb - jag gick inte ned i dos förrän det var dags för sprutstart fram till dess tog jag samma men jag hade även en check inbokad med blodprov etc för att verkligen se att mitt hormonvärde låg där det skulle och då fanns ju chansen att öka om så behövdes. Ena gången fick ju inte alls min blödning som jag skulle... och då blev det många checkar och min läkare trodde jag var gravid. Nå ja, det var jag ju tyvärr inte.
BS - grattis till krypandet!
nenne - japp, kollar så smått på att åka norröver men maken verkar helst vilja åka söderut. Vi får väl se vart vi hamnar .... det är ju ett tag till sommaren.
Snorkis - trevligt att se dig här inne igen!
Och sen har jag säkert glömt att kommentera en massa, hoppas ni ursäktar. Ska nu göra lite pyssel innan det är dags att ta sig ut. Ska iväg och kolla SM i dans idag ... skoj men samtidigt är det lite traumatiskt varje gång, för i dansvärlden har inget hänt mycket de senaste 40-åren dvs mina gamla tränare sitter fortfarande där runt golvet.