Sitter och läser i den första tråden. Börjar att trilla in fler och fler trådisar där, men det är många som skrev där nu som är avregistrerade från BT.
Vi började att fundera på bröllop där i krokakarna juli/augusti 2006 så jag vet att jag kikade in i tråden några gånger när jag var inne på BT och läste. Sen, när vi väl hade bestämt datum för bröllopet så läste jag även lite då och då under bröllopsplaneringen. Men det var inte aktuellt med barn för oss då och när vi väl hade gift oss så tog jag lite BT-paus. Fast sen kom jag tillbaka och roade mig med att läsa trådar om överlämning, fri bar, barnfritt, bordsplacering och annat som väkte starka känslor hos folk .
Tror inte att jag har berättat i tråden varför jag började smygläsa här egentligen, bara för vissa in person tror jag. Min mens var sen och jag började tro att jag var gravid. Kom ihåg "när märker man"-tråden och hittade Nennes Barnkarusell-tråd. Efter tre veckor och lika många negativa gravtest så kom mensen, förstår fortfarande inte riktigt vad som hände . Hursomhelst så kunde jag inte sluta att läsa er tråd, och hålla tummarna för plus och bli ledsen över uteblivna sådana och glad när det lyckades . Tror att första gången jag skrev något i tråden var i Telis "livets stora och små frågor"-tråd. Så jag har inte varit en lika flitig smygläsare som många andra .