Livets toppar och dalar
Tack till alla för input om mitt jobbdilemma, och stöd. Det betyder oerhört mycket, ska ni veta Det är otroligt skönt att kunna beskriva situationen, och få höra att det faktiskt inte är jag som överreagerar, eller är alldeles för känslig, eller är beredd att ge upp för lätt...
Telis: Undernäring och uttorkning? Knepigt... Fick du några rekommendationer. Min totala lekmannatanke är ju annars att du varit väldigt stressad iom sömnbrist, och kanske även jobbsituationen som spökar i bakgrunden, och kanske att kroppen inte tillgodogjort sig näringen på rätt sätt...?
BS: Jobbigt med föräldrarna. De kan ju inte förvänta sig att ni är beredda att klämma in extra mycket umgänge under den period som passar dem bäst...
Oupsie: Jag hade inga problem att få tag på overaller. Lillkillen hann ha 3 olika under vintern/våren Den första var i stl 50/56 (ganska stor i stl) och räckte i ca 2 månader. Sedan blev en jag hittade på Ica Maxi på rea, för 69 kr, i stl 62. (Fanns inte stl 68). Hade nog sedan kunnat klara mig utan overall, och bara ha jacka, om det inte varit för att jag drog med lillkillen ut på tävlingar och andra "ganska lång tid utomhus"-aktiviteter Och lillkillen är då född i november...
MSW: Skönt att skolan är igång igen Men jag förstår att det är litet drygt att pendla...