Ikapp!
Telis: Tycker det är strålande att du INTE har någon direkt "mammaångest". Föredömligt
Jag själv är på väg ner i dåligt samvete kring "åh, det kanske är för tidigt att lämna på dagis vid 14 mån", men försöker tänka att vi kommer märka om lillkillen inte mår bra av det... Och så får vi lösa det då!
Piggelin: Skönt att det kändes bra med kbt-bm. Jag smygläste ju litet sporadiskt då, men har inte läst om din förlossning. Men så som du skriver om den nu så tycker jag att du verkar ha klarat det strålande. Saker hände som förlängde förlossningen, vilket gjorde dig jättetrött men du fixade det ju ändå! Då kan du ju inte vara dålig på att föda barn...? Fast jag vet också att de egna tankarna är svåra att rubba...
Jag tyckte ju inte att min förlossning gick strålande, och ältar ff litet då och då kring om lillkillen fastnade snett för att de drog igång värkstimulerande ganska fort...? Fast jag försöker släppa det, läkaren sa att det var ren och skär otur att det blev så.
linvand: Jag har litet svårt för morgonträning. Eftersom jag inte ätit frukost så har jag inte energi nog för att ta i så mycket som jag vill göra, och då får jag heller inte ut så mycket av träningen. Däremot är det jätteskönt att röra på sig på morgonen, att få igång både kroppen och huvudet. Men jag pallar inte att träna mer än en halvtimma i kanske högst 70% av maxpuls, utan frukost.