Intressanta diskussioner om sorg...
Men jag måste börja med att skicka en stor KRAM till Telis!!! Mycket som är tungt nu, otroligt tråkigt med din pappa även om ni inte står varandra så nära. Det kan ju kännas lika tungt ändå, om en förälder som man inte står nära är döende. För då försvinner ju samtidigt chansen att man någon gång kan komma varandra närmare...
Hoppas Televinken blir bra snart, och att även ditt magonda försvinner. Och lycka till på intervjun, håller tummarna!
Fru E: Surt att kugga på en sådan 'bagatell'... Men jag tror inte det hade varit bra att köra för fort, jag kuggade på att jag körde 55 på en 50-sträcka på min första uppkörning (för bil, då...).
Förresten, jag får hålla en tå för Televinken, för alla tummar är upptagna för Piff och Puff ett tag. Du har helt rätt, Tinga, ni är värda ALLA framsteg och mer därtill!!! Hoppas att det är början till en rejäl, och varaktig vändning.
Nu: Åter till sängen. Jag är sjuk, maken kunde inte komma från sitt inbokade kundbesök så lillkillen är bortlånad till min syster så länge. Tror det är migrän jag har - huvudvärk och illamående - men jag brukar ha ganska korta migränanfall, som är ganska lätta att "vila" bort... Det här har hängt i sedan igår em...