• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • muggles

gosnosen: inte alltid lätt att reagera som "man ska". Kul att höra ifrån dig!

Själv är jag totalt osugen på FET, nästan så jag börjar tänka att jag skiter i alltihop. Låt ägget ruttna bort i frysen liksom. Jag vetifan om jag orkar med den där ruvångesten en gång till. Det kommer ändå inte att bli ngt av det, så varför ens försöka. Japp, neggisen har talat.

Det blev en sådan här till Moa: www.abcleksaker.se/springcykel-prescool-fraktfritt/4361-0, farmor och farfar betalar snälla som de är. De har ju gett henne både trehjulingen och sparkcykeln så de har väl en tradition att hålla fast vid . Jag hade planer på att ge Moa en "riktig" dockvagn, dvs en sådan Brio som ser ut som en mini-barnvagn. Men så snodde min mamma den idén, suck. Men ett fåtal stora presentera är att föredra istället för de där med en massa smådelar som ska plockas upp...

• nennesjuttioåtta

lappis - hejhej! Vet ej, skrev ett svar som jag klippte ut oh klistrade in, om det var därför? 

Gonosen – ÅÅåh första UL!!!! Förstår att det är ofattbart, det är det fortfarande här med... Vad kul att få berätta för familjen!!!

Mugglan, aah, bra tänkt där med justerbart styre och sadel... Fan, jag som ville ha eldflames!!!

Telis – hoppas du hann med det du ville. Svårt att vara underhållare jämt!!! Du kanske kan sätta honom själv på tunnelbanan, de kommer ju ändå tllbaka efter en stund.

• muggles

Jag blev så jävla trött på min chef idag. Han har skickat iväg vår nyaste, färskaste och mest oerfarne kollega på ett viktigt kundmöte vilket han informerade mig om i morse. Jag är ju den mest erfarne här på det området så jag sa "på det mötet borde nog jag ha varit med" sa jag neutralt även om jag kokade inombords. "Ja men häng på då, jag kan skicka dig agendan.". Ibland undrar jag om det brister i intelligensen hos vissa karlar??? Jag har jobbat här i 100 år, jag är produktchef på den produkten, jag kan det på mina fem fingrar - VARFÖR skicka den mest oerfarne som inte kan bidra till ngt, utan att ens diskutera med mig först?! Är det för att jag saknar penis eller? Och så får man inte bli sur för då undrar de varför man blev det...

• nennesjuttioåtta

åååh vad jag har haft ont i magen i natt. Inte av värkar eller så, men fötterna är ju klämda mellan huden och utsidan av revbenen, känner mig som överkörd av något (och såg ut att vara det ockå för det var en inbuktning som en rand över magen i morse). UL på fredag!

• Lapinette

... om t-banan inte åker in i någon depå vid Liljeholmen!

mugglan - förstår hur du känner men skulle det inte vara förjäkligt att lämna det lilla embryot i frysen??!! Ett FET är ju ändå något lättare än en IVF men visst själva ångesten därefter slipper du inte.

• Lapinette

Men nenne är det inte dags snart att klämma ut Pricken!? Hur länge tänkte du hålla oss på halster?

• nennesjuttioåtta

Lappis – ja men då blir det väl underhållning med städning och så, kan vara kul att titta på det med. Tja, jag vet inte hur länge jag ska hålla er på halster, funderar på om det finns något rekord här i tråden att slå. 

Mugglan – Se lappis svar

• nennesjuttioåtta

mugglan – ååååååhhh, fan vad arg jag hade blivit!!!!!!

• viktualia

mugglan - *skickar över en löspenis till din dumma chef*

Nenne - *vinkar glatt* IDAG tycker jag att Pricken ska få sin födelsedag! För idag fyller Trollet ett halvår!!

• start september

Åh vilka bra nyheter Gosnosen! Att det går långsamt att acceptera är nog ganska rimligt med er kämpiga väg framåt.

Skorna används flitigt än så länge i alla fall!

Tack för att du tänker på mig Ore, jag får ge mig till tåls till nästa torsdag så en dryg vecka till.

Svar på tråden Livets toppar och dalar