Livets toppar och dalar
BS, det var jag som sa att jag inte .kunde tänka mig tanken att Ohly skulle bli utrikesminister, jag bara spyr rakt ut.
Man ska inte gå till personangrepp. det vet jag, men gamla komunister klarar jag inte. Sen hatar jag Sahlin, jag tycker hon är så fruktansvärd så det finns inte Men så gillar jag inte människor som snackar skit och inte visar resultat heller.
Det är ju ganska intressant att 50% av sossarna själva vill ha en annan statsminister än just Mona!
Jag förstår Telis mfl som har problem med MP, jag tycker personligen att Maria Wetterstrand är jätte duktig och bra på alla sätt, och det ryktades ju om att de kunde tänka sig bilda regering med alliansen ett bra tag, och genom mina insider kontakter så finns det klart fortfarande ett intresse.
Sen tror jag alla människor (och pariter) jobbar för att förbättra miljön nu jämfört med för 2 år sedan. Allt som har hänt med earthhour och allt annat. Underbart!
Jag är verkligen en miljövän och tänker extremt noga på detta pga mig själv o mina barn o barnbarn....
Jag har röstat på moderaterna rakt av idag, och i mitt område tog ALLA lapparna slut för det partiet, det var lite roligt, så det blev långa köer och det var till slut 3 tanter som fick sitta och bunta upp nya
Klokarbol, jag måste säga att jag även håller med dig ag SD, jag tycker verkligen att det ska finnas information o lappar, det är en demokrati och alla har rätt att vara olika. Jag sympatiserar inte med dem själv, men jag tycket de har all rätt att synas.
Idag var vi på gröna lund igen, det var sista gången för säsongen det var öppet Nu är jag glad att det är över och att vi kunde tala om för Victor att det är slut och att de stänger. Han pratar om grönan jämt o han älskar karuseller!
Liten, jag vet... det var 5 års jubileum, klart alla var där i det ovädret som var i går.
Piggelin, vad underbart det lät!
På tidsdag ska jag ta mig en helkroppsmassage och klippa mig, det var länge sedan bådera, jag har inte varit utan barn alls de sista månaderna o nu har ju Skorpilorp börjat på dagis
Piggis igen, jag ska fråga Frejis i morgon om vi får berätta för dig via mail/sms eller om hon inboxar dig. Inget som man pratar om i tråden iaf!!
Vilken vecka är du i nu?