Livets toppar och dalar
Tinga, först - vad underbart att barnen har gjort så fina framsteg. Men näringslösningen, hur ger man den? Intravenöst eller? Låter så läbbigt att dricka det, men det kanske smakar hallon?
Glada gubbar kommer inte jagas (fast jag har 4 gamla tester kvar hemma med passerat datum som kanske funkar, de är utan glada gubben - gammal hederlig BÖJ )
Vi försökte kompromissa (läs jag) och att vi skulle ge det en chans denna månaden, dvs NU, men maken o jag diskuterade igen i helgen och kommer nu vänta.
Min man tycker vi kan vänta 6 mån till 1 år sa han, men samtidigt så säger han att händer det så händer det... men jag tror vi ska ta det lite lugnt eftersom vi har haft det lite upp och ner....
Jag muttrade i helgen, fan jag skulle inte ha saft att jag hade ÄL, och då fick jag Agra Ögat! Så nu ska vi verkligen se till att prata så båda går in i detta med samma intresse (fast jag ite extra då så klart).
Nä så det blir inget jagande, faktiskt!
Jag tror det är annorlunda med 3 an, man har ju 2 fina ungar och dessutom en av varje här, så ingen stress.