Vinkevink!
Här har man gått och blivit storstadsmänniska helt plötsligt, och då har jag inte haft tid med er riktigt
Men det är högst tillfälligt, imorgon åker vi hem igen så ordningen blir återställd. Har faktiskt lite hemlängtan till lugn och ro efter dessa hektiska dagar. Har hunnit med en middag och teaterkväll med syster och föräldrar (teatern var INTE sevärd om ni frågar mig), en dag på stan inklusive kompisdejt, lunch och liiiite shopping (en st silkesmössa till nyfödd), sen konsert på Nalen igår kväll (Pernilla Andersson, mycket bra!) och idag har jag åkt pendeltåg till päronen och inväntar nu maken som är på väg. (Förutom allt det umgåtts en massa med syskonbarnen också - skavsår i öronen! ) Imorgon blir det pianosläpning och hemfärd. Puh!
Trodde konserten igår skulle bli av det något mer stillsamma slaget, men det var rätt mycket drag på trummor och bas och hög volym, tror inte Ynglet gillade det nåt speciellt för det var väldigt mycket spark och bök i magen som jag försökte skydda med tröjor, jackor och armar. Antagligen är det inte så vanligt att foster dör av lite hög ljudvolym i några timmar men fick ändå lite dåligt samvete...
TRIST med krånglande datorer och motorcyklar!! Sånt där ska bara funka, tycker man!
Kan också berätta att jag mailat lite med Telis och hon verkar INTE ha fallit av jordens yta. Som tur är!