Oupsie, när vi skaffade katterna aktade jag mig för att döpa dem till något som jag eventuellt skulle vilja ha som barnnamn!
Lapinette, så du kommer att plussa i juni alltså, spännande att veta om det så här långt i förväg!!! Kan ni ställa er i kö för syskon så fort ni får barnbesked? Sedan om ni hinner bli för gaml aoch väntan är för lång så kanske det inte blir något men då har ni i alla fall köat? Eller har jag missat något nu?
Nenne, vad mysigt ni verkar ha det och vad bra han verkar sova på nätterna!
Iris var jätteduktig igår hos tandläkaren! Det blev inget borra av för hon skrapade istället och tvättade med något men däremot var hon tvungen att slipa efteråt för att jämna till fyllningen och det lät ju minst lika läskigt. Tyckte Iris mamma i alla fall... Iris satt i mitt knä och sade ingenting på hela tiden men gapade snällt. Efteråt fick tandläkaren visserligen ingen kram men det vet jag inte om hon hade fått även om vi inte lagat en tand!
Fast att vara hemma en hel dag med två barn var en pärs, att Iris inte lyckades riva hela huset var jag tyacksam över.