Livets toppar och dalar
Jag röstade förra veckan (var och handlade i Nordstan här i Götet och där fanns förtidsröstning, man kunde tom skriva ut röstkort on the fly). Skönt att ha det gjort och känna att "försök övertala mig bara - det är redan KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT!" Moahahaha.
Sedan blev själva röstningen rätt oigenomtänkt men jag röstade på det blocket som regerar nu - tycker de har gjort ett bra jobb och tycker inte att det andra blocket har kunnat kontra med bra/bättre förslag på hur man ska lösa våra samtidsproblem (jobb, vård etc).
Oms: min "headhunting" låter nog märkvärdigare än vad det är och jag är som du skriver väldigt nöjd med mitt jobb. Just nu har jag det för lugnt vilket är frustrerande men har frågat tyskarna om jag kan få lite mer internjobb så jag inte somnar in alldeles. Mitt jobb kan ju helt plötsligt smälla till och bli väldigt stressigt (väldigt kundstyrt), så man vill heller inte ta på sig projekt som man inte hinner med sedan. Det får vara ngt lagom viktigt. Men jag ska ta en lunch och se vad tjänsten handlar om så får vi se, alltid kul att få frågan! Under mammaledigheten fick jag två sådana frågor och det använde jag sedan i min löneförhandling när jag kom tillbaka.
PB: enl mig får man vara neggo. Även om det kan resultera i att man tillfälligt känner sig lite mindre "lyckad" eftersom man har anledning att vara nere. Så be inte om ursäkt!
Vickan: vi har använt GPS i mobilen...