Telis - mina varmaste kramar till dig! Usch, vilka tuffa dagar.
PB - vad kul med jobbintervju för din sambo! *håller tummarna*
Muggles - vad mycket bra visdom du bidrog med idag. Och så skönt att det funkar så bra med din psykolog; att man "klickar" känns verkligen viktigt. Jag har haft två sen Piff & Puff föddes, och den första var bäst, men den andra är tillräckligt bra för att det ska kännas bra för mig att gå dit.
Lappis - åh, Cannes! *avundsjuk* Blir det besök på underbara L'Amandier i Mougins? Där firade vi vår femte bröllopsdag; kan inte fatta att det är tre år sen!
Oupsie - för min del var tyvärr foglossningen där för att stanna när den väl dykt upp. Men som tur var försvann den snabbt efter förlossningen, så jag slapp sådana utdragna problem som Vänner haft. Hoppas att sjukgymnastiken och bältet hjälper. Kram!
Imorgon förmiddag får ni gärna hålla en tumme för oss, för då ska Piff & Puff till magdoktorn igen. Den senaste veckan har Piff faktiskt ätit en del soppa (helt slät alltså), men han har ätit den själv med sked, utan tjat och bråk. Och han äter, dvs sväljer, ostbågar igen, vilket han inte gjort sen årsskiftet. Vi tycker alltså att vi har en liiiiiiten positiv trend just nu, men i vi får väl se hur diskussionerna går imorgon. Dessutom är jag luttrad; efter två år med matproblem vet jag att det inte kommer att lösa sig hux flux, men som jag skrev häromdagen längtar jag som en tok efter framsteg, även om de bara är pyttesmå. (Och jag tycker faktiskt att vi förtjänat dem också. )