• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • kängu

Nenne, förra gången var ju inget försök utan bara en gång utan skydd, fast jag vet inte om det säger så mkt- förmodligen lyckades vi bara pricka in exakt rätt tillfälle

PACKA VÄSKAN!!!

• nennesjuttioåtta

kängu – det var ett jävla tjat.

• nennesjuttioåtta

i fredags köpte jag xylocainsalva för att kunna skita efteråt och bröstvårtskräm. Vet inte vem av oss – jag eller den unge expediten – som skämdes mest. Hahahhaha!

• Parnassia

När det gäller skitandet efteråt är min rekommendation åter Lactulos.

• Parnassia

Jag menar, ont gör det förmodligen ändå, så då kan lika gärna skiten vara mjuk.

• _koko_

Nu blir det många inlägg från mig, jag orkar inte starta notepad, så jag svarar per sida medan jag läser ikapp.

hattis - Jag åker 2/10, ska du också dit? Längtar!

PB - I mitt jobb sitter jag framför datorn hela dagarna, och jag kan ändå inte vara effektiv 8h i sträck, så lite BT-tid finns det utan att jag behöver ha dåligt samvete.

• Parnassia

Mina flickor kom BF+3 och BF+1 om det nu bidrar till din studie Porchez!

Piggelin - när har du BF?

Kängu - ursäkta min dåliga koll, men hur gammalt är ditt barn?

• snaily

Heeej Kängu! Välkommen hem, hoppas ni haft en riktigt trevlig resa!
    Vad roligt med nyheten om syskonförsök! Kan ni inte snabba er på riktigt mycket så kan vi vara mammalediga samtidigt?

Koko
    Var kakorna goda?
    Har nog alldeles glömt att svara dig - vi kommer (nog) vara i Stockholmstrakten från den 28 aug och ca en vecka framåt så då borde vi alltså kunna ses någon dag!

Nenneeeeeeee - packa VÄSKAN!! *sparkar i rumpan*

På tal om goda kakor så bakade vi (eller i ärlighetens namn bara mamma, men jag hejade på! ) en supergod nektarinpaj igår. Idag var den ännu godare! (Nej, har inte skrivit upp receptet än men ska göra det så småningom...)

• Piggelin1

Lappis - kollar du på femman ikväll? Just nu är det Jamie Oliver i Venedig, kom direkt att tänka på dig

Parnasssia, min BF är 2 nov, fast jag vill gärna ha ett okt-barn! Bara jag inte går över en massa, den 16 nov är det ju A's 3-årsdag!

Luna, jag är i vecka 27 eller om det är början av vecka 28, får erkänna att jag inte har stenkoll.

Kängu - heeeeeeeeeeeeeeeeej, vad kul att se dig härinne! Håller med, vill absolut ses snart! Har semester två veckor till, men om inte annat kanske en lunch när jag börjat jobba igen, om du vill åka till Götet? Fast ett villkor - du får INTE säga OJ, vad stor du är Är allergisk mot det just nu!

Svar på tråden Livets toppar och dalar