Livets toppar och dalar
Goaste Frejis! Tack så mkt för kramen och stor kram tillbaka, det värmde oerhört! Vad skönt att höra att ni löst det igen och jag tror stenhårt på familjerådgivning, om inte annat för att få lite distans och perspektiv på det hela.
Var ute och käkade med två tjejkompisar igår och vi pratade om det här med äktenskapskriser (el sambokriser el vad ni vill). Bla pratade vi om att den ena tjejen varit på blinddejt med en karl som är skild sedan 2 år tillbaka. Han pratade om att han hade barnen varannan vecka och hon frågade då om det funkade bra med hans ex och så. Och han svarade "jodå det funkar bra, ibland undrar man varför man skilde sig". Hupp! (Behöver jag säga att det inte blev ngn andra dejt? )
Ore: aha, då förstår jag om det var din syster själv som tog upp det så är det ju svårt att låta bli att säga vad man tycker.
Piggelin: jag tycker inte heller pannkaka är ngn vidare middag, det är ju nästan bara tomma kalorier. Själv blir jag bara inte tillräckligt mätt på mackor, oavsett om de är med avocade etc. El visst kan jag bli tillfälligt mätt men det varar inte så länge. Jag behöver mer protein för att mättnaden ska hålla i sig och för att orka träna.