• Tinzi

Tips på enkla inbjudningskort att göra själv?

Vi vill gärna ha svart/vuta inbjudningar...enkla...några tips?

Några bilder på era som ni gjort själva?

• Svar på tråden Tips på enkla inbjudningskort att göra själv?
  • Gorgeousnes

Vi fick tryckta inbjudningskort till 80 inbjudningar. Inklusive kuvert till dessa. Där adress och vårt monogram var tryckt för 500:-.

• Tinzi
    Gorgeousnes skrev 2010-08-20 15:49:49 följande:
    Vi fick tryckta inbjudningskort till 80 inbjudningar. Inklusive kuvert till dessa. Där adress och vårt monogram var tryckt för 500:-.
    vart? bilder?
  • 20110820
    Tinzi skrev 2010-08-20 15:48:47 följande:
    såååå fina! Sånna kan jag tänka mig! Ser dock svåååårt ut att göra...har de tre arken olika fack lr sitter de ihop? vad exakt är embossa?
    Du menar de tre infobladen? De sitter i samma ficka. Under helgen lägger jag ut beskrivning på hur jag gjort dem på bloggen jag länkat till nedan, det är inte alls speciellt svårt.

klicka på länken så kommer du till inlägget om embossing

brollopspyssla.blogspot.com/2010/08/embossing.html

• dreams come true

20110820: Åh vad smart du har gjort med de tre korten. Har funderat lite över hur man faktiskt ska få plats med all info man vill ha med. Och din idé var ju verkligen jättebra... Har nog med den i bakhuvudet när jag ska börja göra kort!

• Peppo79

Gjorde också våra själva. Med lite hårdare papp (fr panduro) som utsida, dataskrivet vitt papper fastklistrat på insidan och ett tunt svart satinband runt. Finns i mitt bildgalleri :)

• Gorgeousnes

Kan fixa bilder sedan! Ska iväg och köpa ringar nu :)!

• Peppo79

TalisQualis skrev 2010-08-21 11:20:11 följande:
    Jag är mitt uppe i mina inbjudningskort. På min blogg kan du se hur jag gjort Fråga gärna om du undrar nått. www.metrobloggen.se/brollopet

Suerfina!!!!!

Svar på tråden Tips på enkla inbjudningskort att göra själv?