I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Fru Bygg, du får försöka passa på att njuta av ensamtiden i Gbg
Jag undrar hur det ska gå om vi får barn, jag kan ju knappt lämna bort vovven utan att det skär i hjärtat...
Fru Bygg, du får försöka passa på att njuta av ensamtiden i Gbg
Jag undrar hur det ska gå om vi får barn, jag kan ju knappt lämna bort vovven utan att det skär i hjärtat...
Välkommen hem Lanovia! Duktiga lilla E som sover i bilen.
Nej, stackars dig Daa! Det låter verkligen inget vidare... Brukar det hålla i sig länge?
Jag pratade precis med maken och det hade gått jättebra på dagis *stolt*
Plutten hade blivit polare med en beagle som han har lekt järnet med. Sedan somnade han hos en av tjejerna när hon pysslade i hans box
Fru E skriver:
"Surt surt att bli kuggad på en enkel sak som att hålla avstånd till en nedrans lastbil på motorvägen. Ny tid om två veckor om jag har tur annars en månad. Usch"
Kraaaaaaaaaaam på dig här också, gumman! Nästa gång tar du det!
Där var du ju, Blommisen!
Jäkla skit med krånglande cykel Jag hoppas verkligen att de kan hjälpa dig imorgon!
Finaste Blommis, du skriver så fint, ärligt och träffande. Jag känner igen mig i det du skriver om att ibland känna behov av distans pga allt som rör sig i huvud och hjärta och svämmar över ibland. Vad ska man berätta för andra när man inte ens vet själv, liksom? Men jag är glad över varje gång du tittar in
Hej Ankan! Stackars lille B! Jag kan tänka mig att det skar i mammahjärtat... Skönt att han är pigg och glad igen
Fru Sy, vad jobbigt att du mår så illa. Bra att du har blivit sjukskriven, det viktiga är ju att du mår bra. Jag håller tummarna stenhårt för VUL imorgon!
Du är inboxad! Klart vi hjälper varandra, that´s what friends are for!