I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Blommis, kraaaaaaaam och jäkla skräpindianer som inte har vett att varken hålla sig borta helt eller komma när de ska
Men då kan ni i alla fall börja räkna ner till dag 21...
Flamman, härligt med undervisningen! Men jobbigt att rektorn verkar vara en mupp.
Angående huvudvärken, oftast beror det nog på sömnbrist. Jag är väldigt beroende av min sömn och ska helst ha 9 timmar för att må bra. Och det blir det sällan, åtminstone inte de dagar jag börjar jobba kl.7. Lite inre stress är säkert också inblandat, eller så är jag bara allmänt klen
Heloise, grattis till HP! Hade varit heltokigt om du inte hade fått det, men ändå
Fru E, när ska du köra upp? Jaaaaa, fika hos dig i oktober!
Ingis, hoppas du slipper huvudvärken nu. Skönt att få sova ordentligt.
Fru Sy, hoppas du piggar på dig och hittar något som hjälper mot illamåendet.
Villemoa, hoppas akupunktur är da shit!
Hvidis, duktiga lilla E som går på dagis alldeles själv!
Jag skulle förresten hälsa från Lanovia, vi messade igår. Hon var i Umeå hos en gammal studiekompåis som hon inte träffat på sex år
Blommis, WHAT?! Är de helt dumma i huvudet?!
Hej Fru Bygg!
Bara fint med mig tack! Själv då? Hur känns det att vara tillbaks på jobbet igen?
Kan du inte låta din avlösare skriva ut ritningarna på måndag istället?
Men det är ju helt befängt. Skulle ni kapa någon annans identitet för att slippa betala för en film som ni ville behålla en extra dag? Troligt. *skakar på huvudet*
*vinkar tillbaks till Fin-Flamman*
Fru Bygg, jag förstår att det är lite dubbelt att jobba och lämna lillan.
Hoppas det löser sig med projektet!
Men Blommis, det kan väl inte finnas på världskartan att det skulle gå så långt att det hamnar i brottsregistret? Polisen måste väl få klarhet i vad som hänt ganska snart?
Killar i hockeyutrustning är alltid okej att sukta efter