I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Jag vill paddla och cykla, maken vill vandra. Vi får se, det blir nog mysigt vilket som
Jag vill paddla och cykla, maken vill vandra. Vi får se, det blir nog mysigt vilket som
Fru Bygg, lycka till på mötet!
Ingis, vad kul att du ska börja sjunga i kör igen! Mysigt för Busan när mamma sjunger barnsånger för glatta livet. Hoppas ni får en mysig helg ihop, med eller uten allvarsprat.
Heloise, jag är säker på att kanoten inte skulle sjunka! Kul att ni är eftertraktade
Hvidis, hoppas ni får en mysig helg hela lilla fina familjen. Svårt det där med väninnan, att fråga eller inte. Det kan ju vara väldigt känsligt och jobbigt, samtidigt kan det vara skönt att prata av sig och dessutom skönt att någon vet så man slipper låtsas eller undvika ämnet... Svårt, som sagt.
*kramar om*
Flamman,
Jag förstår om du inte klarar av att sjunga, samtidigt som du vill ställa upp. Lilla T, tänk så mycket tankar som rör sig i hennes lilla huvud. *kramar om er båda två*
Iiiiiiihhhhhhhhh, Hvidisen! GRATTIS!
Det praktiska kommer att ordna sig, gumman! Det viktiga är ju att ni har det bra. Kram på dig!
Vi kan ju hoppas att du har dragit igång en plusvåg nu
Det är väl bara jag, Blommis och Fru E som inte har fått våra efterlängtade plus än? Eller har jag glömt någon?
Åh, vad mysigt med inköpt vagn! *vill också* Och jag håller med Villemoa. Punkt.