I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Hurra!
Nu är maken äntligen hemma!
Hurra!
Nu är maken äntligen hemma!
Flamman, Pajalagröt ska det väl vara uppe hos er!
http://pensionaren.pro.se/default.asp?special=1000&lngItemID=3378
Jubel för Ingis syster!
Fru Bygg, flytt är superjobbigt, hoppas att du orkar/hinner med att slänga lite också.
Jag minns en flytt när jag tillslut tog en svart sopsäck och slängde ner allt som jag inte orkade sortera. Det var inte för att slänga utan, jag tog med det och trodde att jag skulle sortera det på nästa ställe. Allt åkte bara upp i högar på nya stället. Nåja, det såg ju inbott ut på en gång.
Vad mysigt det låter med gravida kvinnor slumrande framför Idol.
Idag har vi varit i simhallen. Och bläää vad äckligt. En unge bajsade i barnbassängen!
Jag trodde att man var tvungen att ha sådana där blöjbadbyxor på blöjbarn, men icke! De hade sladdriga boxerliknande saker eller badbyxor i något slags mjukt tyg som töjde sig.
Föräldern smet dessutom bara därifrån! Det var vi som upptäckte det och sa till personalen som genast stängde bassängen för rengöring i flera timmar.
Grrr, dels så märker man väl om en unge börjar bajsa och lyfter ut den ur bassängen och dels så har man väl riktiga badbyxor för småbarn som håller kvar allt!?
Kanske dags för en insändare i lokaltidningen? Eftersom det är valtider så får man väl efterfråga vilket parti som har i sitt program att införa krav på blöjbadbyxor.
Daa, krya på dig, soffa och deckare låter utmärkt.
Fru Bygg, fy för tröga gubbar.
Och så en kram till Passionsblomman. *kraaaaaam*
Hör ni, de sa på radion att man kan ändra sig fastän man har röstat i förväg. Det hade jag ingen aaaaning om. Inte för att jag vill, men tänk vad bra vi har det som förutom demokratin även har rätt att vela!
Dumma Panzer! Heloise är minsann ingen taxi!
Här sitter jag mitt i natten. Usch, jag hade mardrömmar och kunde inte somna om. Det kan bero på den stadiga middagen med vin till kanske. Ryyys, vad hjärnan kan hitta på otäcka saker!
På tal om otäcka saker, Daa, jag skulle också börja spekulera i vad det var för typer. Trösta dig med att nu vet de att i ert hus öppnar man inte alltid fastän man är hemma. Men som Heloise skriver så finns det en hel del knäppa människor som gör helt obegripliga saker som de själva anser är fullkomligt logiska. Förmodligen så blev de förälskade i er släpkärra.
Blomman, vad snygga grejer du hittar! Jag ska verkligen inte gå in på den auktionssajten, den verkar helt livsfarlig.
Bruttan, vad jättebra med familjeterapi!
Jag kan se lilla E dansande vid sin synth, supergullig! ♡
Skål på dig Flamman!
Det funkade att göra hjärtat! ♡
& # 9 8 2 5 (utan mellanslagen)
Ninnis, så sorgligt, här kommer en stor kram.
Äsch, det funkade inte, hur lägger ni in bilder?