• Aleta

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Nämen, nu var den med i alla fall?

Bruttan förresten, det är helt rätt, man ska gå i familjeterapi för att man älskar varandra och vill vara tillsammans!
    I ett gammalt förhållande så bad jag länge min kille om att vi skulle gå, men det gjorde vi inte förrän det var försent. Till och med terapeuten tyckte att vi skulle gå skilda vägar. Tur var ju det, annars hade jag aldrig träffat min underbara man! (Det exet var dessutom en riktig skitstövel, tänk vad man kan stå ut med innan man får nog.)

Passionsblomman! Vad gööör du, inte tipsa om sån't där.
    Heloise, du också!
    Suck, vilken livsfarlig sajt!

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-18 14:18:50 följande:
    Aleta, joho, för den där takkronan vet jag en av dina familjemedlemmar som skulle gilla att sitta på!
    Menar du mig?
    Liten Gunde.jpg
  • Aleta

Lilla T! ♡ ♡ ♡

Precis vad som behövdes för att muntra upp mig just nu!
    (Stirrar med bestörtning på SD:S stapel i valvakan.)

• Aleta

*Chock*
    Sitter och kippar efter andan efter att ha gått in på val.se och kollat hur folk i vårt lilla valdistrikt har röstat. Högsta procenttalet på SD mot vad de andra valdistrikten i kommunen har. (Och högre än riksgenomsnittet, let me tell you. )

• Aleta

Håller med dig Villemoa.

Och vi bör alla ta exempel av lilla T och gå fram och säga "hej" och "välkommen" till någon som behöver det!

• Aleta

För övrigt snackar ni småsiffror i era distrikt här var det riktigt illa, på värsta Skånenivån. Min mammas reaktion var, men är folk här dummare än andra?

Jag hoppas på okunnigare och jag ska göra vad jag kan för att ändra på det.

• Aleta

Vad roligt med bilderna fru Sy!

Fru Bygg, jag kan se framför mig hur det packas om i era lådor, klart att det viktigaste ska ned först.

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-20 01:56:47 följande:
    Aleta, jag har redan förut under kvällen varit djupt bedrövad, men nu har jag varit inne och kolat på min nya hemorts siffror. Jag tror allvarligt talat att jag måste flytta härifrån! Det var det värsta jag har sett!  Jag måste göra något! Och partiet jag själv röstade på hade USLA siffror här. Jag måste nog verkligen göra något!Vad är det frågan om egentligen? Jag tror jag smäler AV!
    Mitt valdistrikt var värre än ert, 1,7% värre.

Jag har redan på morgonen pratat med två mammor och en fritidsledare om detta. Prata, prata, prata. Upplys, sprid kunskap. Jag tänker säga det till varenda kotte jag möter.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans