• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Men det är kanske det som hade behövts, blommis!

• Fru Bygg

Då tycker jag att vi bokar in en lååååånnnnggg kurs. Det tar ju säkert flera veckor att "lära" mig säga ifrån. Kan bli mycket god mat, drinkar mm under den tiden!

• Fru Bygg

Hej Fru Sy!
    Så roligt att allt ser bra ut på UL. Tråkigt att du fortfarande mår så dåligt. Härligt att se att du har humöret uppe ändå, det är starkt!
    Vart går du och får UL? Är det hos barnmorskan eller?

• Fru Bygg

Åh, det låter ju som en riktigt bra läkare! Det måste ju vara så skoj att få se den lilla/lille så tidigt. Med E fick jag göra ett VUL (eller jag tjatade mig till det) när jag fick en blödning tidigt, men annars är det ju en lång lång väntan till RUL.

Det är klart att humöret går upp och ner när man mår så dåligt, men man får tänka på den lilla/lille i magen, så känns det säkert bättre.

Allt är bra med mig. Förkylningen har inte släppt riktigt, men den är på bättringsvägen. I helgen har vi packat, så nu bor vi i flyttkartonger. E hjälpte till att packa (inte!). Hon packade upp våra saker och sen packade hon ner leksaker och nappar i lådorna. Det kunde man inte låta bli att skratta åt!

Inga resor planerade till Blekinge?
    E och jag ska dit i helgen och fira hennes födelsedag med gamlamormor och gamlafarmor.

• Fru Bygg

Ja, det är ju förståerligt att du vill må lite bättre först! Vi får se till att få till en träff sen någon helg framöver. Vill ju få sen den lilla magen sen!

• Fru Bygg

Vad skönt att det såg bra ut på tillväxtUL, Villemoa! Tänk snart får du också snusa bebis!

• Fru Bygg

hej alla!

Jag tittar in och säger hej lite snabbt. Hinner inte med allt nu när vi är mitt uppe i flyttkaoset.
    Skickar kramar till er allihopa!

• Fru Bygg

Lanovia; så skönt det kommer att vara för er när köket är klart. Kommer ihåg hur det kändes när vi renoverade vårt och då hade vi inte en liten tjej och en hund att ta hand om. Trötthet är ofta grunden till många gräl, men det löser sig när allt lugnat ner sig! Många kramar till dig!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans