• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Skönt att maken har varit så duktig och tagit tag i allt, flamman! Härligt med ny bil också!

• Fru Bygg

Tack så mycket alla för era grattisönskningar till E. Hon hade en underbar födelsedag trots att hon fick feber på lördagen. Hon har varit pigg annars, men haft feber. Inatt hade hon 40 grader, men idag verkar det vara lite bättre igen.
    Det är alltid så jobbigt när ens barn inte mår bra!

• Fru Bygg

Håller alla tummar och tår som jag kan idag för Ninnis!

• Fru Bygg

Hur var det hos föräldrarna i helgen, Fru Sy? Gick bilresan bra?

• Fru Bygg

Heloise, usch vad jobbigt med ert boende! Skönt att Elise mår så bra! Har ni fått en ny tid för flytt till Gävle?

• Fru Bygg

Härligt med sju befruktade ägg Ninnis. Fortsätter hålla alla tummar! Hur mår du idag?

• Fru Bygg

Ninnnis, så spännande! Hurra för sex bra ägg! Ska hålla tummarna extra hårt imorgon vid 13.30.

• Fru Bygg

Hej alla!
    Vad ni är underbara som saknar mig! Jag har inte haft tid att vara här inne på ett tag och inte heller haft humöret uppe. Vill ju inte tunga ner tråden med mina "små" problem när det är dags för tumhållning på högsta nivå för embryos, eskimåer, små söta bebisar mm.

Ni ska veta att jag tänker på er alla! (och håller tummar och tår så hårt som det bara går!)

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-20 11:24:38 följande:
    Jag har pratat med labbet idag och de bedyrade att vi inte ska vara oroliga för kvaliteten på embryot i magen. De menar att redan på dag 3 har den naturliga urvalsprocessen visat att det ägget var det bästa. Eftersom livmodern är den abslout bästa miljön för embryot att utveclas i valde de att sätta tillbaks det på dag 3. Varför man valde att fortsätta odla de 5 andra istället för att frysa ner de på dag 3 fick jag inte riktigt svar på, men då förstår jag varför återföringen av det bästa ägget skedde på dag 3.Jag får väl försöka tro på det, men visst hade det varit skönt med ett par eskimåer som backup...*snälla lilla embryo, stanna i magen och gotta in dig ordentligt*

Håller alla tummarna att det lilla embryot stannar i Ninnis mage!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans