I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Skönt att maken har varit så duktig och tagit tag i allt, flamman! Härligt med ny bil också!
Skönt att maken har varit så duktig och tagit tag i allt, flamman! Härligt med ny bil också!
Tack så mycket alla för era grattisönskningar till E. Hon hade en underbar födelsedag trots att hon fick feber på lördagen. Hon har varit pigg annars, men haft feber. Inatt hade hon 40 grader, men idag verkar det vara lite bättre igen.
Det är alltid så jobbigt när ens barn inte mår bra!
Håller alla tummar och tår som jag kan idag för Ninnis!
Hur var det hos föräldrarna i helgen, Fru Sy? Gick bilresan bra?
Heloise, usch vad jobbigt med ert boende! Skönt att Elise mår så bra! Har ni fått en ny tid för flytt till Gävle?
Hurra för Ninnis elva fina ägg!
Härligt med sju befruktade ägg Ninnis. Fortsätter hålla alla tummar! Hur mår du idag?
Ninnnis, så spännande! Hurra för sex bra ägg! Ska hålla tummarna extra hårt imorgon vid 13.30.
Hej alla!
Vad ni är underbara som saknar mig! Jag har inte haft tid att vara här inne på ett tag och inte heller haft humöret uppe. Vill ju inte tunga ner tråden med mina "små" problem när det är dags för tumhållning på högsta nivå för embryos, eskimåer, små söta bebisar mm.
Ni ska veta att jag tänker på er alla! (och håller tummar och tår så hårt som det bara går!)
Håller alla tummarna att det lilla embryot stannar i Ninnis mage!!!