• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnnis skrev 2010-10-29 11:40:01 följande:
    Bara du kan baka så kommer vi Om det ska vara en eftermiddag så slutar jag kl.15 måndag, onsdag och torsdag nästa vecka, och onsdag, torsdag och fredag veckan efter. Vecka 46 slutar jag tidigt på onsdagen och vecka 47 på tisdagen.Var det någon som hängde med?

Jag hängde knappt med
    För att göra det lite komplicerat så kan jag mån-tis nästa vecka, tis-onsdag veckan därpå och sen tis v. 46.

Kan nu någon smart pussla ihop detta alla andra som ska fika?

• Fru Bygg

Fru Sy, vi har inte heller haft några problem med varken broms eller korg! Vi hade också en hårdlift (kändes varmare på vintern) och vi hade svart. Sen hade vi titanfärg på sittvagnsdelen (svart med grått inslag). Vi har varit supernöjda!

• Fru Bygg

Hej Fru Sy!
    Jättefin mage du har! Roligt att det har börjat synas så mkt!

• Fru Bygg

Grattis grattis till trådens namnsdagsbarn!

• Fru Bygg

Daa, låter som ni ska ha en jättemysig dag!

• Fru Bygg

En fråga till er som skriver inlägg ibland från mobilen. När jag skriver så kan jag inte se vad jag skriver i rutan och sen går det inte att radera ngt och allt blir med stora bokstäver. Har ngn av er samma problem? Vem är det som är ansvarig för felet? Mobilleverantören eller brollopstorget? Det är bara så på denna sidan, inte på ngn annan sida på internet?

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-30 12:14:09 följande:
    Fru Bygg, hur blev det med utflykten idag?Fru E, hur är det idag?Vi har precis varit ute på långpromenad med vovven, nu ska vi köra in till stan. på er!

Utflykten, ja vad tror ni. Klart att jag åkte iväg, min dummer! Jag vet att jag inte borde och vet faktiskt inte varför jag inte stannade hemma.
    Igår var vi dessutom och hjälpte ett par kompisar med att rensa ur deras källare. Men det var bara skoj för de är så enkla och underbara att umgås med.

Men nu är jag riktigt trött och eftersom E vägrar sova ordentligt om nätterna, så kommer jag aldrig ikapp.
    Maken var underbar och tog hand om E medan han gjorde sig iordning för jobb idag, men vad gör en halvtimme på morgonen när man inte sovit mkt på natten och man ändå måste gå upp vid strax efter sju.

Känner mig lite grinig idag, för jag vet inte hur jag ska må bättre om jag aldrig kan få vila mig.

Jaja, nog om mig. Vi har ju en spännande vecka framför oss med ÄP,TD och UL.
    *håller tummarna*

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-10-31 20:30:16 följande:
    Oh blir galen på mobilen. Jag nattar o inget annat. Vi är kvar i stugan, kände att vi behövde det så maken tog en semesterdag imorgon. Han har inte mått så bra de sista dagarna. Idag har vi pratat mycket om dödsångest och att missa sitt barns upppväxt.

Usch vad jobbigt. Skönt att ni har kunnat prata ut om allt! *Kramar om hårt!*

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-30 12:12:53 följande:
      Det funkar för mig! Jag slutar kl.15.

Det går bra för mig också. Kan vi träffas runt tre-fyra, för då är vi hemma i hbg i hyfsad tid för läggdags sen?

• Fru Bygg

Fru Sy, så underbart skönt att höra att allt såg bra ut hos BM och att du känner dig piggare! Du ska ju kunna njuta av att vara gravid!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans