• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis, det är ju helt normalt att du har frågor ang att vara GRAVID!! Det blev ju många frågor att ta ställning till nu i början! Men underbara saker att fundera på för du är ju GRAVID!!!
    Tycker det låter bra att du slutar med ridningen och sen skippar massagen. Jag har hört samma sak från två massörer att de inte vill ge massage de första månaderna!

Jag blir så glad när jag tänker på er lilla prick i magen!!

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-27 16:51:38 följande:
      Åh, tack! Gulle dig Jag blir också glad när jag tänker på det, vilket jag gör typ hela tiden Hoppas du mår bättre snart. Var rädd om dig! Vi kanske skulle styra upp en BT-fika snart? Kan det pigga upp dig tro? Fru E, skulle vi inte våldgästa dig?

Du är för underbar!
    Klart att en BT-fika kommer att pigga upp mig, det räcker ju med att prata med er så blir man på bättre humör. Jag gillar inte att vara nere, men tror att det är pga allt som hänt. Nu är det nya tag som gäller!

Sitter och tittar på min underbara dotter som sitter i sin fåtölj och tittar på tecknat. Vilken liten bustjej vi har! Ni anar inte vilka hyss hon redan hittar på om dagarna...

• Fru Bygg

Fru sy skrev 2010-10-27 16:54:36 följande:
    Ta hand om dig fru Bygg!! Hoppas du känner dig bättre snart

Det gör jag nog! Känner mig redan piggare efter att ha pratat med er!

• Fru Bygg

Ninnnis, ja till BT-fika snart. Du kan väl bara helger va, eftersom du jobbar?

• Fru Bygg

Ninnnis, eftermiddagar låter som en bra ide för mig iallafall. Jag är alltid mammaledig om mån-tis och ibland ons. Kan du ngn av de dagarna?
    Fast fru E, Ingis och Hvudis kan kanske inte på eftermiddagarna?

• Fru Bygg

Lanovia, kan inte annat än hålla med om att skånetjejerna borde åka till Gbg.
    Tyvärr har jag nästan alla helger redan planerade i höst (vadå stressigt). Men kanske efter nyår! Då vill jag gärna hälsa på i GBG!

• Fru Bygg

Åh, blommis. Nu tänker vi inte på hur det kan gå i framtiden. Det är tumhållning som gäller fram tills efter helgen och då har du ju ett par fina ägg som kommer att vara guldägget!!!

Sen håller jag ju med bruttan om att det kommer vara trångt i alla rum framöver, för vi är ju alla med dig och håller handen och kramar om!

• Fru Bygg

Ninnnis skrev 2010-10-28 13:10:59 följande:
      Det tycker jag är helfel! Avbruten behandling borde vara kostnadsfri. Men vad spelar det för roll vad jag tycker...

Jag tycker att det ska vara du som bestämmer i landstinget (eller är det kanske itne de som bestämmer? ) Ninnis. Det ska inte behöva kosta så mkt för vår underbara blomma att få en liten bebis!

• Fru Bygg

Jag mår lite bättre idag. Har inte gjort annat än sovit nu i två dygn. Men jag känner mig fortfarande snurrig och illamående (och jag är inte gravid). Ska jobba imorgon ändå, måste det tyvärr. Sen är det full fart hela helgen, så ingen vila då heller. Får väl vila upp mig efter jul eller ngt...

Villemoa skrev 2010-10-28 17:26:59 följande:
    Fru Bygg: hoppas du mår bättre idag!
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans