• Fru Bygg

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ingis; skönt att det går i rätt rikttning för din syster. Hon har ju ett enormt stöd i dig! Hoppas du bara se till att ta hand om dig själv också!

• Fru Bygg

Hvidis; hoppas det lugnar ner sig på hemmafronten! Du vet att vi är här för dig om du vill prata!

• Fru Bygg

Jag skulle ju kommentera så mycket, men har glömt bort resten. Jag skyller på den enorma grävmaskin som kör utanför mitt kontor. Ljudnivån är enorm och hela kontoret skakar.....

• Fru Bygg

Sitter just nu på jobbet och borde jobba, men har så ont i min buk. Känns precis som mensvärk (molande), men jag är ju mitt emellan blödningarna. Kan man känna ägglossningen på detta sättet? Kände likadant förra månaden, men då varade det i flera dagar. Har aldrig känt av min ägglossning annars.....

• Fru Bygg

Hej Aleta!
    Jag har ingen flytning alls. Hoppas det kan vara ägglossning ändå och att jag kanske inte märker av den. Man blir lite orolig när man har ont, men samtidigt så skulle det ju vara konstigt att den dyker upp med en månads tid mellan.

• Fru Bygg

Solde: spännande med lägenhet mitt i Lund. Hoppas det löser sig med katten också!

• Fru Bygg

Det märks att jag har det lite lugnare på jobb nu idag va? Är inne och tjuvsurfar lite. Eller egentligen har jag en hel del att göra, orkar bara inte motivera mig idag. Har ju bara flytten i tankarna och imorgon har jag ledig. Jaja, bara en halv dag kvar innan det är långhelg med flytt!

• Fru Bygg

Hej Daa!
    Hur mår du nu? Fortfarande förkyld?

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-09-30 15:44:55 följande:
    Fru Bygg när flyttar ni?

Vi flyttar på lördag. Imorgon ska jag vara ledig från jobbet och vi ska fixa det sista innan flytt.
    Jag hör av mig igen när vi är på plats efter helgen.
    Kramar till er alla!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans