I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Lanovia, hur mår ni alla idag? (alltså inte bara maken , utan hur mår även DU?)
Lanovia, hur mår ni alla idag? (alltså inte bara maken , utan hur mår även DU?)
Hur mår Fru E idag?
Daa, skönt med sjukskrivning på halvtid. Vila dig ordentligt nu, så du mår bra! Nu håller vi tummarna extra hårt också för att FK snart återkommer med ett bra beslut!
Men varför vill han inte att du ska testa? Kan testet visa fel? (jag är nog lite dum när det kommer till hela denna IVF)
Fru E, då tycker jag att du ska sätta in en övertalning! Håller med om att det är dumt att testa utan att maken är med på det. Även om barnet (för du är gravid, har jag bestämt) är i din mage, så är det ju ERT barn.
Ja, för plusvåg!!!!!!!!!!
GRATTIS Fru E!!!!
Vilken underbar nyhet på denna fredag!
Åh, det låter jättegott. Kan du inte lägga in recepten här, så vi också kan baka dem?
Det ÄR verkligt Ninnis! Förstår att det känns ofattbart, men det finns en liten bebis i din mage! Skönt att samtalet gick bar och att du fått en bra BM!
Jag finns här i kulisserna och läser allt ni skriver. har inte haft så mkt tid att sitta framför datorn.
Jag mår bättre nu, men är fortfarande väldigt trött. E är fortfarande lite förkyld och sover dåligt om nätterna. Undrar när man sov ett par timmar sammanhängde sömn sist.