I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
jääättekram!
jääättekram!
Ringa Fritidsresor för att avboka vår vinterresa och höra om avgiften vi har betalt går att spara t någon annan resa senare.
Göra klart inför skördegudstjänsten på torsdag
Ha schemaläggningsmöte för våren
Ringa en auktionsfirma i Trelleborg om kompl av våra ekmöbler
Läsecirkel om Gardells Gud-bok
Tänka flytt, tänka flytt, tänka flytt...
ungefärs så,,,
Tänk, det där med makar som alltid har de viktigaste sakerna att göra, det känner jag igen. Så är det med min också! Ringer jag honom på jobbet vid ett olämpligt tillfälle´, får jag reda på det i båda öronen. Ringer han mig och jag säger att jag inte har tid, då blir han sur. När jag läste, fick jag alltid reda på allt som jag borde göra, för jag "var ju ändå hemma". När han är hemma, så har han redan SÅ MYCKET VIKTIGA saker att göra, så han hinner inte ens byta katternas vatten. Hå hå, ja ja! Manligt fenomen, eller?
Spännande! Skall be för dina ägg att de sköter sig!
Har fått makens förkylning, mår inget vidare: Tjock i halsen, näsan rinner och känner av spricknngstendens av hornhinnan i ena ögat. Har inte tid! Vi har visning i kväll och det är ganska rörigt fortfarnde. Skall försöka åka hem vid 15.30 och på något vis trolla m knäna så de kan se någotsånär hur det ser ut. Vad jag gnäller! Slut på egoinlägg!
(fast just nu skulle jag vilja vara struts, gräva ner huvudet och titta upp igen i mitten av januari el så, när allt är löst och färdigt!)
Tack! Vi kan göra något mysigt om vi gräver ner oss i samma grop, fika och så!
Hej Tantsen!
Tack för krya-på-mej-hälsningarna!
Inser att mitt snor inte är något att överhuvudtaget tänka på i jämförlese med all stor dramatik här, men mår ändå asförfärligt idag! Perfekt läge för att ha gudstjänst i kväll! Känner mig ungefär som grönsakerna vi har dekorerat kyrkan med. Vill mest hem och lägga mig och mysa med Amaretto i sängen. Varm kattpäls är oslagbart mot förkylningar!
På lördag blir det mini-mini-tantträff då jag och maken skall träffa Fru E för att befria henne från kartonger, sedan blir det stora härjedagen på vinden!
Visningen igår vet jag inte hur den gick, de visade ingen reaktion. Blir väl att ringa mäklare på måndag.
Nu skall jag inte ömka mig själv och den snoriga näsan och febriga huvudet, nu skall jag be lite för Elise, känns mer konstruktivt och viktigt nu!
Js, hon var helknäpp! Aldrig mer en utställning där vi riskerar att få henne!