I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ja, jag hoppas och ber för henne!
Ja, jag hoppas och ber för henne!
Iaf är det klart beroendeframkallande!
Sänder alla kramar och positiva tankar som bara finna till lilla Elise!!
Helt klart så här: !
Tycker faktiskt att lilla Elise och Panzerfamiljen har blviit en del av våra liv - på något sätt. Känns såå viktigt att få veta hur det går för lilla superbebisen och hennes familj. Självklart får man ha sina ego-inlägg här, var annars? Alla är så stödjande och goa!
Det var mycket tack vare er som jag nu har min lilla bus-padda, att jag vågade stå på mig och hämta hem henne!
Nu är det kris med vårt hus! Ingen av de tre tänkta spekulanterna ville köpa, så nu måste vi in i mäklarsvängen! Det också!
*känner den röda stressdjävulen som biter mig i nacken och sticker med sin gaffel*
På fredag åker vi på konfirmandläger (jo, maken skall med och hjälpa till) och söndag-tisdag minisemester i Falkenberg m besök i Gbg och Ullared. Sedan direkt hem till ny arbetsvecka! Jag får kramp inombords när jag tänker på allt som skall hinnas med och blir jättetrött bara av det! (inte mycket det fina tål, jag vet!)
Så, nu skall jag försöka ta ett djupt andetag, bli klar med dagens måsten på jobbet, sedan åka hem och försöka vara lite konstruktiv. (utan att soman i soffan). I morgon har jag typ sjuttiotusen saker att göra och samtal att ringa. Sovmorgon när man är ledig? Vad är det?
ooh vad jag längtar tills flytten är klar och huset sålt och jag bara kan njuta i nya lägenheten. Hmm, börjar bli strutsläge på allvar...
Tack för kram, behövs nu!
*Suger åt mig och absorberar superkramen*
Det är kanske sådana här dagar man bprde köpa en trisslott?
Nej, inget särskilt. Tänkte bara på Dig och Flamman och mig själv (som kanske snart sitter med två hyror och banklån att betala om vi inte får sålt snart). Det är vid sådana här tillfällen som en trissvinst skulle vara som sänd från himlen. Hm, skall kanske köpa en när vi åker till Malmö senare i kväll...