Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Oh Grodan redan 5 månader.

Tänder är vassa ja och gör ont- inte minst när de biter i bröstvårtan. Det märkte jag senast ikväll när vi var på restaurang (gissa vilken ) och hon bet tag. Jag fick kämpa för att inte skrika högt.
    Och den här tjejen släpper inte alltid som alla säger att de gör om man säger aj. Hon kan lika gärna hålla kvar ett rejält grepp och titta på mig med ett stor leende. AJ! 

Fjällbruttan skrev 2010-09-22 15:03:08 följande:
    Åhh... att bero på att intresseklubben antecknar, här är en grej till:Grodan blev 5 månder i söndags och firade det hela med att pluppa upp sin första tand!! Den var vass, det upptäckte jag i måndags då hon bet mig i fingret Det blev ett märke!! Grodan, Surikat och nu en barracuda... kärt barn har många namn

• lanovia 08

*kram*

Ninnnis skrev 2010-09-22 13:31:36 följande:
    Hej...Vill bara säga att jag läser och tänker på er men har inte riktigt ork att skriva. på er!

• lanovia 08

Nej nu har jag ögnat igenom det lilla jag hinner. Måste lägga mig nu. Imorse var ajg o E uppe klockan 5, händer det imorgon igen måste jag sova nu.
    Natti

• lanovia 08

Ninnis förresten hur mår du? Hur känner du dig?

• lanovia 08

Jag är tyvärr inte här så ofta men tittar in när jag hinner. Tänker på er desto mer.

natti

• lanovia 08

Jo dödsfall har en viss förmåga att suga energi och must ur en. Ta hand om dig, vila och mys med dina 2 killar.

Jotack är bra, men väldigt väldigt trött.

Ninnnis skrev 2010-09-23 08:43:54 följande:
      Jotack, det går bättre nu. Men jag är konstant trött. Har nog blivit lite dränerad på energi och ork känns det som. Jag tror vår Kretaresa kommer väldigt lägligt. Sen blir det nya tag med både det ena och det andra när vi kommer hem.Hur är det själv?

• lanovia 08

Här börjar spacklingen lida mot sitt slut, pappa har börjat montera överskåpen och jag har varit och köpt hem tapeter idag, man börjar alltså kunna se ett viss ljus i tunneln... även om det ännu är mycket kvar.

• lanovia 08

Undrar just vad mer jag tänkt skriva???

Hmmm, helt borta.

Jag gå och lägger mig o myser lite med maken istället. Vi tänkte somna tidigt ikväll.
    Gonatt

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans