I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Bruttan vad jobbigt med en sjuk Groda.
Bruttan vad jobbigt med en sjuk Groda.
Kommer ni ihåg mina tankar om amning? Jag fick ny kraft och energi och ammar vidare ett tag till. Drog ner på 1-2 amningar/dag och fick därmed ny kraft och tjejen verkar också mer intresserad igen. Nu försvinner snart en amning till ioch med att hon skall ha mer lagad mat på dagen.
Jag bestämde mig för att inte vara så stressad över beslutet, en dag i taget.
Välkommen till världen Elise. Grattis Heloise och Panzer!
Var nu stark Jullan och kämpa på. Må allt gå vägen, ber gör jag inte ofta men nu gör jag det.
*massa kramar och styrka till familjen*
Här har vi haft en orolig natt och morgon. Maken har varit orolig för sin hälsa, vill inte gå in på detaljer, och idag varit på akuten. Oroliga ord som han har sagt och hans rädlsa har skrämt upp mig rejält. Men verkar som att allt är ok och de trodde att det var stressymptom han har. Och det skulle ju inte få någon att ramla baklänges av förvåning. han är stark och stresstålig men så som vi lever just nu: renovering och ett boende som får kaos att verka städat, jobb han skall sköta, Ellen som sovit extremt dåligt på nätterna etc.
Resten av dagen har han tagit semester och vi skall ta det lugnt hela familjen och hoppas att han mår bättre snart.
ja här rinner tårarna
Här rullar stora tårar på min kind. Gud så underbart att höra från dig Heloise och att det verkar gå åt rätt håll. Tänk att ni fått hålla er tjej i famnen och du amma, ljuvligt!!
Än en gång ett stort grattis till underverket!
Men vaddå bild?? Var har ni sett det? Jag vill också se Elise.
Det var det besöket jag hann med här just nu.
Snabb uppdatering verkar det som att maken fått en stessreaktion, han har varit hos läkaren o pratat idag och de kan inte hitta något konstigt. Så vi är lättade och försöker ta det lite lugnt i kaoset.
Oh så liten hon är lilla hjätat.
Jag hoppar in lite snabbt med en stor kram till alla.
Jag blir så stressad av att inte hinna läsa allt ni skriver här. Men få se om jag kan ta igen det senare.
Precis när jag loggade in hör jag från nedervåning, "skall vi gå till mamma". Det betyder att E har fått välling o snart skall ammas så lär ju inte hinna vara här så mycket nu... heller.