Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Nej nu skall jag återgå till att göra lite nytta här. Egentligen bordejag kanske vila men får ingen riktigt ro till det just nu. Gör jag lite nu kanske jag och mannen kan vila ikväll

• lanovia 08

Och där vaknade E,så jag hade inte kunnat vila ändå.

Har någon av förresten testat Linas matkasse? Vi gör det för första gången denna vecka, skall bli kul med lite nya idéer.

• lanovia 08

Skönt att få höra hur de har tänkt.
    Nu är det här embryot så snällt och fäster.

Ninnnis skrev 2010-10-20 11:24:38 följande:
    Jag har pratat med labbet idag och de bedyrade att vi inte ska vara oroliga för kvaliteten på embryot i magen. De menar att redan på dag 3 har den naturliga urvalsprocessen visat att det ägget var det bästa. Eftersom livmodern är den abslout bästa miljön för embryot att utveclas i valde de att sätta tillbaks det på dag 3. Varför man valde att fortsätta odla de 5 andra istället för att frysa ner de på dag 3 fick jag inte riktigt svar på, men då förstår jag varför återföringen av det bästa ägget skedde på dag 3.Jag får väl försöka tro på det, men visst hade det varit skönt med ett par eskimåer som backup...*snälla lilla embryo, stanna i magen och gotta in dig ordentligt*

• lanovia 08

Jag har också ofta den känslan. Men vi finns här för dig. Är det något du behöver "prata om" är det bara att skriva.

Fru Bygg skrev 2010-10-20 11:45:17 följande:
      Jag vet att det är ok att skriva allt här i tråden, men ens egna problem känns så fjuttiga.

• lanovia 08

Hejar på Elise, starka lilla duktiga flicka. Hoppas allt går bra. Och massa styrka till alla 3 idag när det skall göras massa tester.

• lanovia 08

dfk spännande med lillasystern. Hur fick du redan på hennes existens då?

• lanovia 08

Bruttan vad skönt att det gick bra hos läkaren igår.
    Och att barna har ok stämpel i baken.
    Och grattis till Signe 6 månader

• lanovia 08

Fru Bygg, nej du har inte ett ägg implanterat eller en nyfödd dotter som föddes för tidigt. Men dina problem är för mig lika viktiga som Ninnis, Fru E, Blommis eller Heloises, bara av en helt annan art.
    Det var mycket skit på en gång. Jobbigt med gubben som tatt över och svärmor som "bråkar" med er. Dessa svärmödrar är inte lätta.

Vad skönt att det inte var någon fara med Es hjärta.

• lanovia 08

Hvidis det var många gravida på jobbet. Vad roligt med hon som inte trodde hon kunde bli gravid. Skam den som ger sig.
    Jobbigt att ichia och fogar börjar kännas av. Hade du problem med det sist?

• lanovia 08

Mycket dumt tänkt. *kram*

Fru Bygg skrev 2010-10-20 12:05:52 följande:
      Förlåt att jag inte skrivit om allt! Jag är bara så ovan vid att ha en så stort gäng med underbara tjejer som bryr sig om en och inte sviker sen. Har bara haft så dålig erfarenhet av tjejkompisar, så jag har inte vågat tro att ni kommer att vara där för mig i vått och torrt. Jag vet att det är dumt tänkt, men jag ska försöka komma över det.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans