I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Nej nu skall jag återgå till att göra lite nytta här. Egentligen bordejag kanske vila men får ingen riktigt ro till det just nu. Gör jag lite nu kanske jag och mannen kan vila ikväll
Nej nu skall jag återgå till att göra lite nytta här. Egentligen bordejag kanske vila men får ingen riktigt ro till det just nu. Gör jag lite nu kanske jag och mannen kan vila ikväll
Och där vaknade E,så jag hade inte kunnat vila ändå.
Har någon av förresten testat Linas matkasse? Vi gör det för första gången denna vecka, skall bli kul med lite nya idéer.
Skönt att få höra hur de har tänkt.
Nu är det här embryot så snällt och fäster.
Jag har också ofta den känslan. Men vi finns här för dig. Är det något du behöver "prata om" är det bara att skriva.
Hejar på Elise, starka lilla duktiga flicka. Hoppas allt går bra. Och massa styrka till alla 3 idag när det skall göras massa tester.
dfk spännande med lillasystern. Hur fick du redan på hennes existens då?
Bruttan vad skönt att det gick bra hos läkaren igår.
Och att barna har ok stämpel i baken.
Och grattis till Signe 6 månader
Fru Bygg, nej du har inte ett ägg implanterat eller en nyfödd dotter som föddes för tidigt. Men dina problem är för mig lika viktiga som Ninnis, Fru E, Blommis eller Heloises, bara av en helt annan art.
Det var mycket skit på en gång. Jobbigt med gubben som tatt över och svärmor som "bråkar" med er. Dessa svärmödrar är inte lätta.
Vad skönt att det inte var någon fara med Es hjärta.
Hvidis det var många gravida på jobbet. Vad roligt med hon som inte trodde hon kunde bli gravid. Skam den som ger sig.
Jobbigt att ichia och fogar börjar kännas av. Hade du problem med det sist?
Mycket dumt tänkt. *kram*