Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Jag slapp. Sitter tryggt i soffan.

Norrskensflamman skrev 2010-10-21 22:20:27 följande:
    Lanovia, blev det du som fick gå med hunden i stormen ikväll Jag är orolig att du blåser bort !  
  • lanovia 08

Idag här pratats mycket här hemma. Maken mår inte riktigt bra och vi tror det är stress över läget här yhemma. Imorgon skall har han tagit semester. Jag här ringt hit en kompis som skall hjälpa oss mer e. Lördag får vi oxå hjälp och jag här ringt o bett mamma komma på tisdag. Så nu kanske vi kan få ordning o vi alla, särskilt maken, må bättre. Han har bara sâ svårt för att be om hjälp. Men märktes att han mådde lite bättre bara jag ringt några samtal o fixat hjälpen.

• lanovia 08

Ja det är det. Mår du bättre nu blommis?

• lanovia 08

Nej nu skall jag sova och hoppas att taket inte lyftet i stormen.

• lanovia 08

Tittar in en stund, hat inte hunnit fixa dator. Så mobilen som gäller, tycker det är jobbigt att sk riva här tex râkade ju pyret byta namn.

• lanovia 08

Idag har en kompis hjälpt oss med e lite bar guld värt o vi fick litr gjort. Maken verkar bättre. Imorgon kommer svärisarna o hjälper oss. Fru bygg tack för rådet att ta hjãlp av andra. Det hjälpte mig att veta hur va skulle handskas med situationen.

• lanovia 08

Flamman Heloise kramar och styrka. Skönt att ha p hos er.

• lanovia 08
    Villemoa skrev 2010-10-22 22:51:32 följande:
    lanovia: jag tyckte det var lite charmigt med Pyrets omdöpning Vad skönt att ni har bett och får hjälp!
Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans