Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

H kommer du inte få föda naturligt nästa gång? Villemoa vad här ni för namnförslag? Nu skall jag nanna. Natti

• lanovia 08

Sådär ja nu funkar våran dator igen, och tur är väl det för jag skriver ju som en kratta med mobilen. Förstår inte hur ni kunna fatta vad jag menar.

• lanovia 08

Håller på att smälla av här. Är så nervös och nyfiken för Ninnis och Herr Ninnis skull!
    Gode gud låt pluset vara kvar.
    Snälla Ninnis smsa mig med!!! snälla! Jag kommer inte kunna vänta till imorgon.

Vet ni alla plus i denna tråd är underbara mirakel som gör mig jätteglad. Sedan finns det 3 personer som har fått kämpa extra mycket som jag skulle kunna hugga av mig händerna för bara de kan få ett plus. En utav dessa kommer kanske få ett ikväll, jag håller på att börja gråta bara av glädje, nervositet och vanmakt.

• lanovia 08

Igår natt var jag på en bröllopsspelning, jädrans vilken publik vi hade. Rockade järnet.
    Jag blev nostalgisk och började tänka på våran fest. Om man slapp allt planerande så hade det varit väldigt kul med en sådan fest igen.
    Dock kom jag inte hem förrän kl 4 på morgonen. Maken tog E och såg till så jag fick sova, men idag känner jag av det, sååå jädrans trött.

• lanovia 08

vi får väl se.

passionsblomman skrev 2010-10-25 12:17:46 följande:
    Hugga av dig händerna? Nej söta Lanovia, gör inte det!

• lanovia 08

Tack!

Ninnnis skrev 2010-10-25 12:22:18 följande:
      Jag håller med Blommis, spara händerna! Härmed utlovas sms om jag inte hinner in direkt!

• lanovia 08

Fru sy vad skönt att allt var bra hos doktorn.

• lanovia 08

Det blir långsamt bättre i huset och verkar också som att maken långsamt tar sig åt rätt håll. Men det tar ju tid innan symptomen bara försvinner helt.
    Han får sådan fruktansvärd ångets mellan varven. Men nu har han ju kollat upp läget och vet att han inte är döende. Så det är bara för mig att påminna honom.

Fru Bygg skrev 2010-10-25 07:59:54 följande:
      Varsågod gumman! Jag har varit i samma sits och fick då samma råd. Hoppas ni får ordning nu så ni mår bättre! Många kramar till er alla!

• lanovia 08

Fy fasiken så underbart!!!!!
    GRATTIS!!!!!!! Ninnis och maken!!!!!! Äntligen!!!!

Mannen bad mig hälsa och gratulera också.

• lanovia 08

Maken är på nedervåningen så jag ropade glatt till honom att det hade fungerat för er.
    Han ber mig gratulera, sedan är det tyst en halv minut innan han frågar om jag sitter och gråter??

Äh... ja... kom kanske en eller annan glädjetår! (Undrar om han känner mig?? )
    Blir så lycklig för er Ninnis!!!!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans